Letter grote discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Na dat mijn toestel werd vervangen door de verzekering (3GS) heb ik hem via mijn Mac terug ge syncroniseerd en zit ik met het probleem ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Letter grote
Na dat mijn toestel werd vervangen door de verzekering (3GS) heb ik hem via mijn Mac terug ge syncroniseerd en zit ik met het probleem dat mijn contacten heel grote letters hebben en ook als ik een sms opstel zijn de letters heel groot, heb via instelling al de letter grote op zijn kleinst gezet maar geen resultaat. Heb al in de zoek functie gezocht maar kan geen oplossing vinden .
Mvg |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Ik ga er maar van uit dat u lettergrootte bedoelde
Ga naar Instellingen -> Algemeen -> Toegankelijkheid en schakel "Zoomen" uit. |
|
|||
|
|||
Heb ik al gedaan maar geen resultaat .
(Bedankt voor de snelle reactie ) Grtjs |
|
||||
|
||||
Staat alles uit bij Toegankelijkheid? "Grote tekst" in het bijzonder...
|
|||
|
|||
Daar zal ik straks eens naar kijken toestel heeft vrouwtje mee, en ja nu je het zegt dat kun je daar ook inveranderen .
Bedankt Wouter zal van avond eens nazien . Grtjs |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Drive letter | borlonk | iPhone algemeen | 6 | 03-01-11 20:44 |
De letter a word automatisch à | stef007 | iPhone algemeen | 7 | 16-12-10 11:42 |
standaard letter grootte Iphone | Osmonicar | iPhone algemeen | 0 | 27-01-09 12:36 |
|
|