Drive letter discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Kan iemand mij vertellen hoe ik onder windows XP een Drive Letter kan verlrijgen voor mijn Iphone-4 zodra ik hem via USB aansluit ?...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Drive letter
Kan iemand mij vertellen hoe ik onder windows XP een Drive Letter kan verlrijgen voor mijn Iphone-4 zodra ik hem via USB aansluit ?
|
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
bedoel je bijvoorbeeld dat hij hem aangeeft als C schijf ?
|
|
|||
|
|||
Ja inderdaad.
|
|
||||
|
||||
Is iPhone Folders een optie?
Daarmee zou je (zonder jailbreak slechts een deel van) je iPhone in de Windows Explorer moeten zien, maar ik weet niet of je daarmee ook een schijf letter krijgt. Is het zien voldoende? Of is echt een letter nodig?
|
|||
|
|||
nee ik heb echt een schijfletter nodig
|
|
||||
|
||||
Dat heb ik nog nooit gezien.
Waarvoor wil je het? (misschien zijn er andere wegen naar Rome?) |
|
|||
|
|||
op windows xp dacht ik dat je dat kan doen door >> deze computer je iphone selecteren en dan daar staat een optie tussen.
probeer maar even anders is er nog wel een andere manier maar die is stuk ingewikkelder. btw waarom wil je dat eigelijk ? |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Letter grote | Diggerjack | iPhone algemeen | 4 | 01-04-11 11:21 |
De letter a word automatisch à | stef007 | iPhone algemeen | 7 | 16-12-10 11:42 |
standaard letter grootte Iphone | Osmonicar | iPhone algemeen | 0 | 27-01-09 12:36 |
|
|