De letter a word automatisch à discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo Telkens als ik op mijn iphone en iPad de letter a ingeef, word dit à. Kan ik dit ergens uitschakelen? Nog een vraagje... Op ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
De letter a word automatisch à
Hallo
Telkens als ik op mijn iphone en iPad de letter a ingeef, word dit à. Kan ik dit ergens uitschakelen? Nog een vraagje... Op mijn iPad is bij instellingen de push notificatie instelling verdwenen, ik kan dus niet mijn push notificaties instellen. Heeft iemand hier een oplossing voor? EDIT: dit probleem is opgelost, het wordt namelijk pas zichtbaar als je een push app geïnstalleerd hebt Alleen die à nog... Alvast bedankt! Laatst gewijzigd door stef007; 15-12-10 om 18:07. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Heb dit probleem ook, vind dit mateloos irritant!
|
|||
|
|||
Even internationaal toetsenbord toevoegen? Als ik Engels toetsenbord toegevoegd heb, dan kies ik daarvoor en kan ik gewoon A opgeven
|
||||
|
||||
Maar wat als ik het niet fijn vind dat mijn symbolenknop daar kleiner van wordt. Ben ik niet aan gewend en switch ik steeds van taal terwijl dit niet de bedoeling is, meer oplossingen?
|
|
|||
|
|||
Met het gewone toetsenbord van de pc kan je dmv de pijltjes <-- en --> door de getypte tekst heen wandelen om een gemaakte fout te herstellen.
Hoe doe je dat op het iphone toetsenbord?
|
||||
|
||||
Vinger op tekst houden waar je wilt veranderen. Backspace en nieuwe letter invoegen.
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
Je hoeft niet persé de hele tekst te verwijderen, je kunt ook je vinger op de tekst houden tot je een vergrootglas krijgt. Waarna je het loslaat op de plek waar je het nodig hebt. Vervolgens doe je <x en dan doet hij maar 1 letter!
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Letter grote | Diggerjack | iPhone algemeen | 4 | 01-04-11 11:21 |
Drive letter | borlonk | iPhone algemeen | 6 | 03-01-11 20:44 |
Word alles automatisch geupdate of moet je dat handmatig doen | Bubsy | iPhone Apps | 1 | 17-10-09 17:53 |
Automatisch opstarten word | donkeygb | iPhone algemeen | 5 | 21-02-08 23:26 |
|
|