iPhone vast discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Lol mijn legaal unlockte iphone is werkt nietmeer als ik hem aanzet komt het scherm erop dat ik hem moet aansluiten op itunes en ik ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
iPhone vast
Lol mijn legaal unlockte iphone is werkt nietmeer als ik hem aanzet komt het scherm erop dat ik hem moet aansluiten op itunes en ik kan alleen maar emergency call doen ? als ik hem aansluit op itunes komt erop da de connection timed out is met itunes ? :s wat moet ik nu doen ?
|
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Ik zou zeggen probeer eens in dfu mode aan te sluiten, als die hem dan pakt zou ik restoren...... staat in de wiki hoe dit moet
|
|||
|
|||
heb ik gedaan maar iphone zegt plaats een unlocked and valid sim lol mijn iphone werkt al een maand en half met deze sim kaart en als ik orange kaart plaats werkt het ook nie
|
|
||||
|
||||
Citaat:
Of je doet het zonder SIM. |
|
|||
|
|||
neen maar het is een legaal unlockte uit frankrijk dat is het juist
|
|
|||
|
|||
pls iemand die mij kan helpen of weet wat te doen ?
|
|
||||
|
||||
Als alles legaal is dan kun je tog gewoon weer trug na de winkel...???
Anders zou ik hem tog egt gaan unlocken............ |
|
||||
|
||||
gerestored, dan is je legaal unlockte unlock ook eruit waarschijnlijk, ik raad ziphone aan.
|
|||
|
|||
nvm ik laat hem wel meenemen door pa naar de winkel in parijs ze moeten maar nieuwe geven of hem opnieuw laten unlocken of whatever
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone: Help: Iphone loopt vast | srgnn-38 | Jailbreak | 2 | 11-11-10 12:43 |
iphone 4.0.1 vast | frankboy | iPhone algemeen | 3 | 21-09-10 23:41 |
Heel traag, sms loopt vast en recent calls loopt vast | broom45 | iPhone algemeen | 8 | 15-08-10 12:02 |
[3GS 16 GB] Vast in DFU, herstelproces loopt vast | JosephTekort | iPhone algemeen | 5 | 21-05-10 15:33 |
Iphone vast | ifeunnoob | Archief | 2 | 20-10-08 16:28 |
|
|