iphone 4.0.1 vast discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) heb een iphone 4.0.1 orgineel unlockt(gejailbreakt) en deze is vastgelopen de enige oplossing is om deze te restoren via itunes maar dan zit ik direkt ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
iphone 4.0.1 vast
heb een iphone 4.0.1 orgineel unlockt(gejailbreakt) en deze is vastgelopen de enige oplossing is om deze te restoren via itunes maar dan zit ik direkt op 4.1 en dat wil ik niet(jailbreak niet mogelijk) heb ook geprobeerd om deze te herstellen via download van ipsw file maar ook hier loopt hij vast in het herstel, zou het kunnen dat ik deze moet herstellen naar 4.0 ipv 4.0.1 en zo verder? Wie weet raad
|
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Zet je iPhone in DFU en herstel 'm door middel van shift+herstel in iTunes.
|
|
|||
|
|||
wanneer ik dit probeer van een custom firmware zegt itunes na een tijdens het controleren bij apple dat deze firmware niet getekend is en dan stop hij, wat kan ik hier aan doen ??
|
|
|||
|
|||
nogmaals probleem van 4.1 naar 4.01
Dit probleem heb ik ook alles geprobeerd in DFU mode en restore mode, verschillende ispw bestanden maar helemaal niks..... krijg alleen maar na het herstellen een foutcode: 3194 en dat hij niet hersteld kan worden....
Heeft iemand hier een oplossing voor?? alvast bedankt Groeten Ewoud |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone: Help: Iphone loopt vast | srgnn-38 | Jailbreak | 2 | 11-11-10 12:43 |
Heel traag, sms loopt vast en recent calls loopt vast | broom45 | iPhone algemeen | 8 | 15-08-10 12:02 |
[3GS 16 GB] Vast in DFU, herstelproces loopt vast | JosephTekort | iPhone algemeen | 5 | 21-05-10 15:33 |
Iphone vast | ifeunnoob | Archief | 2 | 20-10-08 16:28 |
iPhone vast | rubenowns | iPhone algemeen | 8 | 06-03-08 19:23 |
|
|