iPhone 4 dode pixels retina display! discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb ineens 2 dode pixels in het midden van mijn scherm! Iemand een idee hoe ze hiermee omgaan bij belcompany? Heb hem net 3 ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
|
|||
|
|||
![]() Ik heb ineens 2 dode pixels in het midden van mijn scherm! Iemand een idee hoe ze hiermee omgaan bij belcompany? Heb hem net 3 weken!
|
|
|
![]() |
|
|||
|
|||
![]() :| ik zou dr zeker mee terug gaan!
|
|
|||
|
|||
![]() |
|
||||
|
||||
![]() Apple noemt het ook het Retina Display omdat je met het blote oog geen pixels kan onderscheiden..... slim van ze... kan je ook nooit dode pixels vinden dus
![]() |
|
|||
|
|||
![]() Shit waren toch dode pixels! Heb via de klantenservice geregeld dat ik een nieuwe krijg. Mag de oude blijven gebruiken totdat de iPhone 4 weer op voorraad is en word dan gebeld voor hem om te ruilen. Goede service!
|
|
||||
|
||||
![]() Sommige dode pixels zijn inderdaad alleen te zien op bepaalde achtergronden, ligt er maar net aan hoe dood de pixel precies is
![]() Fijn dat je een andere krijgt, top gegereld !! |
![]() |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Discussietools | |
Weergave | |
|
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone 4 Rij dode pixels | tim212 | iPhone algemeen | 1 | 18-08-10 19:04 |
rijtje dode pixels? | febe | iPhone algemeen | 16 | 02-03-10 20:39 |
Rijtje dode pixels! | Roffel | iPhone algemeen | 6 | 27-08-08 08:58 |
Iphone dode pixels | Rejmo | iPhone algemeen | 2 | 31-07-08 20:57 |
|
|