iPhone 4 dode pixels retina display! discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb ineens 2 dode pixels in het midden van mijn scherm! Iemand een idee hoe ze hiermee omgaan bij belcompany? Heb hem net 3 ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
iPhone 4 dode pixels retina display!
Ik heb ineens 2 dode pixels in het midden van mijn scherm! Iemand een idee hoe ze hiermee omgaan bij belcompany? Heb hem net 3 weken!
|
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
:| ik zou dr zeker mee terug gaan!
|
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
Apple noemt het ook het Retina Display omdat je met het blote oog geen pixels kan onderscheiden..... slim van ze... kan je ook nooit dode pixels vinden dus Maar ik ben blij voor je dat het toch iets anders was. Dode pixels geven altijd een grijs garantiegebied.
|
|
|||
|
|||
Shit waren toch dode pixels! Heb via de klantenservice geregeld dat ik een nieuwe krijg. Mag de oude blijven gebruiken totdat de iPhone 4 weer op voorraad is en word dan gebeld voor hem om te ruilen. Goede service!
|
|
||||
|
||||
Sommige dode pixels zijn inderdaad alleen te zien op bepaalde achtergronden, ligt er maar net aan hoe dood de pixel precies is
Fijn dat je een andere krijgt, top gegereld !! |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone 4 Rij dode pixels | tim212 | iPhone algemeen | 1 | 18-08-10 19:04 |
rijtje dode pixels? | febe | iPhone algemeen | 16 | 02-03-10 20:39 |
Rijtje dode pixels! | Roffel | iPhone algemeen | 6 | 27-08-08 08:58 |
Iphone dode pixels | Rejmo | iPhone algemeen | 2 | 31-07-08 20:57 |
|
|