Wist iemand dit al?? discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Misschien al lang bekend, maar ik was aangenaam verrast. Ik kreeg gisteren een e-mailtje van iemand die een afspraak met mij wilde plannen. Hij schreef ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Wist iemand dit al??
Misschien al lang bekend, maar ik was aangenaam verrast. Ik kreeg gisteren een e-mailtje van iemand die een afspraak met mij wilde plannen.
Hij schreef in zijn mail als voorstel 'morgen in de middag' . Deze tekst werd herkend door de iPhone, en werd dus aanklikbaar. Met het aanklikken kon je er een activiteit van maken in de agenda, waarin het keurig op de dag erna tussen 15.00 en 16.00 werd aangegeven! Toch leuk... |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Lang leve Mail app ;-) Heeft Mac OS ook al een tijd.
|
|
|||
|
|||
Ik wist dit nog niet, bedankt voor het melden. Erg leuk!
|
|
|||
|
|||
He dat is inderdaad wel leuk!!
Wist iemand ook dat : Als je op de home drukt op deze wijze : 1xdrukken 1sec wachten 3x drukken.. Dat het toestel dan zijn beeldscherm kleuren omgooit (wit word zwart etc) Heel raar, had dit vanmorgen ineens per ongelijk (met iphone 4 op 4.0 gejailbreakt) |
|
|||
|
|||
Citaat:
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Iemand ervaring met Apple Camera Connection Kit | Elidb | iPad accessoires en onderdelen | 5 | 31-05-11 18:22 |
Lockscreen?? Weet iemand dit? | robinv71 | Jailbreak apps en thema's | 1 | 04-11-10 01:23 |
iemand dit al gebprobeert | onem | Jailbreak | 2 | 04-07-10 14:56 |
Weet iemand hoe dit liedje heet? | dorus | Chat en geruchten | 17 | 08-11-08 12:20 |
Wi-Fi greyed out: kan iemand dit in mensentaal vertalen :)? | willydb | Wi-Fi | 20 | 21-09-08 01:36 |
|
|