Alleen smsjes terug zetten op iphone 3gs discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, Ik zou graag wat duidelijk heid willen over het terug plaatsen van mij SMSJES. Ik heb sinds 2 weken een nieuwe iphone en heb ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Alleen smsjes terug zetten op iphone 3gs
Hallo,
Ik zou graag wat duidelijk heid willen over het terug plaatsen van mij SMSJES. Ik heb sinds 2 weken een nieuwe iphone en heb van die oude allemaal backup bestanden. Nu zou ik graag alleen mijn smsjes willen terug zetten. Volgens vele forums kan je die terug zetten door je iphone te jailbreaken en het bestand SMS.DB handmatig terug te zetten. Maar nu is die vraag hoe zet ik alleen het bestand SMS.DB handmatig terug? Alvast bedankt. MVG Bastiaan |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone 3G 4.0.1 terug zetten naar 3.1.3? | Nemisis2003 | iPhone algemeen | 12 | 10-08-10 20:39 |
iPhone: Iphone 3GS OS4 terug zetten naar 3.1 | effies | Jailbreak | 13 | 25-07-10 11:35 |
apps terug zetten op Iphone | leenkat | iPhone Apps | 10 | 24-02-10 23:07 |
Verwijderde smsjes terug halen | marc78 | iPhone algemeen | 1 | 14-02-09 16:12 |
terug zetten van Iphone | emmelotj | iTunes | 2 | 07-01-09 00:59 |
|
|