Verbinding PC/Iphone lukt niet discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Bij het aansluiten van mijn Iphone op pc heb ik sinds paar weken volgende melding: Gratis Zoek mijn iPhone Installeer gratis Zoek mijn iPhone, zodat ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Verbinding PC/Iphone lukt niet
Bij het aansluiten van mijn Iphone op pc heb ik sinds paar weken volgende melding:
Gratis Zoek mijn iPhone Installeer gratis Zoek mijn iPhone, zodat u uw apparaat kunt terugvinden, het op afstand vergrendelen of de gegevens kunt wissen. U kunt ook uw iPad of iPod touch terugvinden. Lees meer Niet nu Nu installeren Met Zoek mijn iPhone (of iPad of iPod touch) kunt u uw zoekgeraakte iPad met Wi-Fi of iPod touch terugvinden wanneer het aan staat en verbonden is met een geregistreerd netwerk. Zoek mijn iPhone is niet in alle landen beschikbaar. Helaas kan ik op geen van de 3 linken klikken, dus niet 1/ lees meer 2/ niet nu 3/ nu installeren wie heeft dit nog of kan me een oplossing geven??? Grtz Martien |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Windows: verbinding maken met itunes store lukt niet | mijnnaamissaskia | iTunes | 3 | 19-03-12 20:07 |
Bluetooth verbinding lukt niet | Mart1968 | iPhone algemeen | 4 | 09-07-11 17:23 |
iPhone: iPhone jailbreaken lukt niet. | Sammson | Jailbreak | 3 | 11-01-11 00:07 |
Het lukt echt niet om verbinding te maken met: Mocha VNC Lite | mathijs666 | iPhone Apps | 7 | 11-08-08 13:50 |
Winscp verbinding lukt niet | Tony | iPhone algemeen | 10 | 29-05-08 11:40 |
|
|