Zonder simkaart op springboard komen discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo allemaal, Ik heb mijn iphone gejailbreakt en nu wil ik hem unlocken. Alleen zit er een simlock van de Amerikaanse provider AT&T op. Ik ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Zonder simkaart op springboard komen
Hallo allemaal,
Ik heb mijn iphone gejailbreakt en nu wil ik hem unlocken. Alleen zit er een simlock van de Amerikaanse provider AT&T op. Ik kan alleen op het springboard komen door de iphone met zo'n simkaart te activeren. Nu is mijn vraag of er een manier is om zonder simkaart op het springboard te komen? Alvast bedankt |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Dit heet hacktiveren en dit zit volgens mij niet in de nieuwste jailbreak (wel in greenpois0n dacht ik, maar pin me er niet op vast)..
|
||||
|
||||
De greenpois0n voor 4.2.1 heeft geen hacktivation.
De greenpois0n voor 4.1 wel. |
|
|||
|
|||
Ik heb het zowiezo met redsn0w gedaan. Maar dan zit er dus niks anders op dan een simkaartje van AT&T kopen en dan activeren en unlocken?
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Ik woon in Enschede waar woon jij dan?
|
|
|||
|
|||
Bij Rotterdam, helaas das te ver weg..
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone 3GS: Weet iemand hoe ik aan een Duits Simkaart kan komen voor mijn Duitse Iphone? | Iphonegebruiker554 | Unlock | 9 | 04-03-11 20:27 |
zonder jailbreak springboard costumizen? | ECHO | Archief | 1 | 06-03-10 09:31 |
Root komen zonder SSH | joeyvb | Jailbreak apps en thema's | 11 | 05-01-10 20:44 |
iphone zonder simkaart? | jensen | iPhone algemeen | 15 | 07-10-09 17:19 |
Zonder simkaart upgraden etc. | DertKesh | Unlock [archief] | 14 | 15-02-08 23:52 |
|
|