3gs gaat niet uit of aan discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Toen ik mijn Iphone uit wou zetten bleef hij hangen met als beeld dat rondje wat verlicht met de klok mee draait. Heb simkaart eruit ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
3gs gaat niet uit of aan
Toen ik mijn Iphone uit wou zetten bleef hij hangen met als beeld dat rondje wat verlicht met de klok mee draait.
Heb simkaart eruit en erin gedaan en verschillende keren op aan/uit knop gedrukt maar het rondje blijft draaien en de Iphone doet niets... Wat nu? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Hoi,
heb sinds vanmiddag hetzelfde probleem, heb jij al een oplossing hiervoor? Bedankt, ben nu aan het wachten tot de batterij leeg is, misschien dat hij daarna wel weer gewoon opstart. hoop ik althans |
|
||||
|
||||
Home + power ingedrukt houden totdat het appeltje verschijnt?
|
|||
|
|||
thnx, was de oplossing, had ik vanmiddag ook al wel geprobeerd, maar niet lang genoeg (te weinig geduld )
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Iphone 4 gaat uit en niet meer aan | kaasje01 | iPhone algemeen | 17 | 08-06-11 10:01 |
Iphone valt uit in dfu en gaat niet meer aan | puma17 | iPhone algemeen | 2 | 28-03-11 10:31 |
[Jailbroken iphone 3GS] gaat niet aan | nurie | iPhone algemeen | 1 | 24-10-10 02:00 |
iphone4 gaat vanzelf uit en niet meer aan | dagoberd | iPhone algemeen | 0 | 30-08-10 17:22 |
3GS gaat niet aan | MARCOSWORTH | Archief | 3 | 07-09-09 08:15 |
|
|