iPhone met autoradio discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, Ik heb een probleem met mijn iPhone 4. Als ik hem aansluit op mijn autoradio (jvc avx44 met iPod ondersteuning) geeft hij aan dat ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
iPhone met autoradio
Hallo,
Ik heb een probleem met mijn iPhone 4. Als ik hem aansluit op mijn autoradio (jvc avx44 met iPod ondersteuning) geeft hij aan dat er geen USB apparaat gevonden is. Als ik echter mijn iPod aansluit doet hij het wel. Is er misschien een tweak om dit te verhelpen? Gr. Dennis Laatst gewijzigd door dkieft; 10-04-11 om 19:29. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Eh, ja, een iPhone is toch echt een ander apparaat dan een iPod.
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Zorg in elk geval dat je de laatste softwareversie voor je autoradio hebt.
|
|||
|
|||
Nee maar dat je er van uitging dat een iPhone zou werken op een voor iPods gemaakte autoradio... Verder zijn er geen tweaks voor voor zover ik weet.
|
|
|||
|
|||
Oke dank je. Jammer, dacht dat het wel overeen zou komen.
Gr. |
|
|||
|
|||
Citaat:
Ik heb zelf een Pioneer P700BT en daar staat ook bij dat die voor oa iPod is. Als ik daar mijn iPhone op aansluit word de muziek die erop staat ook gewoon gevonden en afgespeeld. |
|
||||
|
||||
Ik heb nog wel een pioneer 8200BT voor je liggen
Staat wel bij het te koop gedeelte. edit, stond, add is weg Laatst gewijzigd door Harley4; 11-04-11 om 00:22. |
|
|||
|
|||
Is natuurlijk mooi meegenomen! Maar er bestaan niet voor niets drie aparte labels, 1tje met Made for iPod, de andere Made for iPhone en tot slot nog de Works with iPhone label.
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Muziek: autoradio compatible met iPhone iOS4 | ballegooier | Muziek, foto & video | 8 | 24-05-11 00:23 |
Muziek: JVC kd-r711 autoradio copatibel met iphone? | imabitvague | Muziek, foto & video | 3 | 03-10-10 22:29 |
Iphone 3GS met een Alpine autoradio | cyberchase | iPhone algemeen | 39 | 02-07-10 16:55 |
Iphone met kabel op de autoradio | gaalen | iPhone algemeen | 1 | 14-11-09 19:01 |
Iphone Compatibel met JVC autoradio? | sahaho | iPhone accessoires en onderdelen | 1 | 22-01-09 09:30 |
|
|