//

NL iPhone wilt niet activeren

NL iPhone wilt niet activeren discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik ben een trotse eigenaar van een gloed nieuw iPhone 4. Het is een vervangen toestel van een andere iPhone die stuk was. Jammer dat ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 12-04-11, 21:55
2000elfje 2000elfje is offline
 
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2011
Berichten: 1
Standaard NL iPhone wilt niet activeren

Ik ben een trotse eigenaar van een gloed nieuw iPhone 4. Het is een vervangen toestel van een andere iPhone die stuk was. Jammer dat ik op dit moment met mijne nieuwe iPhone alleen 112 mag bellen.
Bij het activeren, geeft iTunes deze melding

" The SIM card inserted in this iPhone does not appear to be supported. Only competible SIM cards from a supported Carrier may be used to activate iPhone. Please insert the SIM card that came with your iPhone or visit a supported Carrier's store to receive a replacemet SIM card"

Volgens de verkoper is deze toestel gesimlocked van T-Mobile en mijn mini-sim kaart is ook van T-Mobile. Ik heb soort gelijke problemen gezien in de forum, maar het komt vooral omdat ze buitenlanse toestellen zijn. Maar mijn iPhone komt gewoon uit Solid Vision in Nederland (bon aanwezig).

Hoe kan ik dit oplossen?
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 12-04-11, 22:15
Guest-20180925190238
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Dan heeft Solid Vision u een iPhone geleverd met een SM-lock van de een of andere provider, maar niet T-Mobile.

Terugsturen dat ding.
Reageren

Labels
activeren, iphone4



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Iphone 2G met 3.1.2 Wilt niet opstarten ... HELP :) Ken Van Accolyen iPhone algemeen 1 17-01-11 15:08
iPhone 4 wilt niet herstellen desonnaville iPhone algemeen 1 11-08-10 21:02
Iphone wilt niet starten :( ! caner iPhone algemeen 1 27-07-10 21:07
Iphone wilt niet meer aan silvan28011975 iPhone algemeen 8 18-10-09 17:39

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 10:46.