Iphone 2G met 3.1.2 Wilt niet opstarten ... HELP :) discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) hoi, ik heb iets verkeerde gedaan met men iphone 2G 3.1.2 hij wilt niet meer opstarten .... ik zie enkel het appeltje staan en meer ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Iphone 2G met 3.1.2 Wilt niet opstarten ... HELP :)
hoi,
ik heb iets verkeerde gedaan met men iphone 2G 3.1.2 hij wilt niet meer opstarten .... ik zie enkel het appeltje staan en meer doet hij niet ... weet er iemand een goed programma ofzo om hem te kunnen wipen ofzo iets ? men home button van men iphone werkt al een tijdje niet meer dus ik kan hem niet handmatig resetten... ik gebruik deze iphone enkel nog om muziek aftespelen... graag een private message aub !!! bedankt ken ! Laatst gewijzigd door Ken Van Accolyen; 15-01-11 om 18:58. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
graag wat hulp aub ...
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
NL iPhone wilt niet activeren | 2000elfje | iPhone algemeen | 1 | 12-04-11 23:15 |
iPhone 4 wilt niet herstellen | desonnaville | iPhone algemeen | 1 | 11-08-10 22:02 |
iPhone: iPhone wil niet meer opstarten met Blackra1n | ThomasdB | Jailbreak | 22 | 21-04-10 16:52 |
tethered-toestel wilt niet meer opstarten met behulp blackra1n | ab156 | Archief | 1 | 16-02-10 15:23 |
Probleem met cydia hij kan niet opstarten! | sannetjelief | Archief | 1 | 25-11-09 20:37 |
|
|