iPhone 4 oorspeaker doet niet tijdens het gesprek, maar wel met Viber?? discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Goedendag, Ik heb een bijzondere probleem met een iPhone 4. firmware 4.3.1 baseband 01.59.00 De iPhone is simlockvrij en werkt super. Enige probleem is als ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
iPhone 4 oorspeaker doet niet tijdens het gesprek, maar wel met Viber??
Goedendag,
Ik heb een bijzondere probleem met een iPhone 4. firmware 4.3.1 baseband 01.59.00 De iPhone is simlockvrij en werkt super. Enige probleem is als iemand mij belt, of ik iemand belt, dat ik en de andere persoon helemaal niks hoort. Wel doet geluidsopname ringtone, etc.. Ik downloadde Viber voor de zekerheid en daarop een telefoontje gepleegd. Toen lukte het wel !! Kan iemand mij vertellen wat het probleem is? Ik hoor het graag
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Iphone in het water gevallen, doet het nog wel maar zonder lader valt hij uit. | kevinzbg | iPhone algemeen | 12 | 15-11-14 21:23 |
Iphone werkt niet meer, maar synchronisatie doet het wel. Help? | Lindajuschtel | iPhone algemeen | 2 | 23-08-10 11:01 |
geen bereik wel Wi-Fi op de camping maar doet het niet | linwhaa | Odido (T-Mobile) | 3 | 08-08-10 19:56 |
Iphone zegt te laden maar doet het niet | juutK | iPhone algemeen | 0 | 23-08-09 12:31 |
Wel Wi-Fi inschakelen, maar verder doet het niets meer!!! | Twib | Archief | 3 | 01-10-08 21:53 |
|
|