Youtube werkt niet FW 1.1.4 discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Na de update 1.1.4(4A102) Modemfirmware 04.04.05_G Alles werkt behalve YouTube, voor zover ik heb onderzocht. hij maakt wel verbinding en ik krijg geen error's of ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Youtube werkt niet FW 1.1.4
Na de update 1.1.4(4A102) Modemfirmware 04.04.05_G
Alles werkt behalve YouTube, voor zover ik heb onderzocht. hij maakt wel verbinding en ik krijg geen error's of wat dan ook hij zegt gewoon geen video's. iemand suggesties? ik heb de patch installer > iFoneguide Apps > YouTube activation versie 1.1.4 ook algeinstalleerd zonder verschil? dan nog een vraag als Wi-Fi uit staat heb ik naast mijn provider aanduiding een blokje staan ?!?! TnQ voor de komende info GrtZ Coen. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Hmm komt wel vaker voor A Je video is te oud en is niet in H.264 B Je iPhone-internet connectei doet vreemd. Reset je Wi-Fi access point eens
Greetz, Stiruam |
|
||||
|
||||
Dat blokje wat er staat is je GPRS icoontje...........
|
|||
|
|||
waar normaal G staat maar nu gewoon een BLOK is ?
|
|
||||
|
||||
Ja idd......beetje raar maar het is zo....in de repo van ifoneguide staan een paar icoontjes die je kan via installer kan installeren zodat het er weer als een g uitziet.....
|
|
|||
|
|||
haha lol ff proberen dan maar
|
|
|||
|
|||
HUH ! ? ! ?
hij doet het opeens vanuit het niets ?!?! naja tnQ voor de info grtz C, edit: Nu weer niet ? |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Youtube werkt niet | Ytz | iPhone algemeen | 141 | 12-01-11 23:17 |
Youtube werkt niet | bularax | iPhone algemeen | 0 | 05-10-10 17:40 |
Youtube werkt niet op 4.0 | borgqueenx | iPhone algemeen | 2 | 15-07-10 16:34 |
youtube werkt niet | nutty75 | iPhone algemeen | 10 | 20-09-08 03:30 |
[1.1.2] YouTube werkt niet | BadSide | Archief | 1 | 30-12-07 16:12 |
|
|