iphone 3gs geel scherm discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb mijn iphone 3gs zelf gejailbreaked en geunlocked alles was goed... maar nu kan ik hem niet mer opstarten en als ik via reboot ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
iphone 3gs geel scherm
Ik heb mijn iphone 3gs zelf gejailbreaked en geunlocked alles was goed...
maar nu kan ik hem niet mer opstarten en als ik via reboot opstart dan krijg ik eerst een wit scherm en dan een volledig geel scherm dat stilaan vervaagt tot er niets meer opstaat... ik heb hem al enkele dagen gewoon laten liggen en dan eens volledig opgeladen maar het blijft hetzelfde... kan iemand mij her soms bij helpen ? groetjes niels |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Probeer DFU modus.
|
|
|||
|
|||
iphone 3gs geel scherm
Heb ik al geprobeert maar dit verandert niets... wat zou er is kunnen zijn ?
|
|
|||
|
|||
Ik heb hetzelfde probleem, is er iemand die hiervoor een oplossing heeft?
|
|
|||
|
|||
zelfde probleem :-(
bij mij gebeurde het nat het installeren van 5.0.1 via aangepaste ipsw bovenop mijn 4.2.1 6.15.00 |
|
|||
|
|||
Mijn vriendin zit met hetzelfde probleem. Heeft ook versie 5.0.1 geinstalleerd. Het is een week goed gegaan, maar gsm is plots uitgevallen bij het heropstarten enkel een geelachtig scherm (resseten m.a.w home button + aanknop tegelijk induwen) helpt niet.
Heeft iemand raad ? |
|
||||
|
||||
Kan het zijn dat er een kabel los zit?
|
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
Hier ook hetzelfde probleem nu, oplossingen?
---------- Bericht automatisch samengevoegd op 14 juni 2012 om 17:11 ---------- Nou deed die het weer en doe ik de fabrieksinstellingen opnieuw en blijft die weer hangen op dat die aan het laden is het 'draaiende' laad dingetje is nu al een half uur op mijn scherm |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone 3G scherm hetzelfde als 3Gs scherm? | FamousD | iPhone algemeen | 1 | 20-05-11 19:52 |
Accu leeg geeft geel scherm iOS4 | Cybot12999 | iPhone algemeen | 4 | 13-07-10 14:11 |
Scherm 3gs is steeds uitvergroot en geraakt niet terug naar het normale scherm.. | Tijsvdw | Archief | 3 | 11-07-10 15:14 |
iPhone: Sinds jailbreak scherm even groen/geel | Goldex | Jailbreak | 7 | 24-10-09 13:44 |
|
|