i-phone niet herkend discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) kann iemand mij helpen heb de firmware van mijn i-phone 4 geupdate en heb weer iets stoms gedaan neem ik aan . heb ik limera ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
i-phone niet herkend
kann iemand mij helpen
heb de firmware van mijn i-phone 4 geupdate en heb weer iets stoms gedaan neem ik aan . heb ik limera geopend en nu doet hij niks meer ik krijg alleen het usb stekkertje naar i-tunes op mijn scherm . ik zou bij god niet weten wat ik nu moet doen heb hem al aan en uit gezet maaqr het blijft hetzelfde . help |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Limera1n werkt aleen mer ios 4.1 heb je die firmware wel.
Anders gaat het niet werken
|
|||
|
|||
hoe krijg ik hem dan aan de praat ik weet het echt niet kun je me een tip geven om het te herstellen .
hartelijk dank wim |
|
||||
|
||||
kan je niet gewoon herstellen in Itunes?
Als dat niet direct lukt je Iphone in DFU modus zetten.
|
|||
|
|||
nee hij doet niks ik krijg alleen het stekkertje dan ik hem met i-tunes moet verbinden
|
|
|||
|
|||
en kan alleen noodroep bellen
|
|
|||
|
|||
volgens mij lukt het nu heb de usb stekker uit de pc gehaald en weer terug erin gedaan nu herkend hij de i-phone wel.
hartelijk dank voor je reactie. mvg wim |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPad laat niet op en wordt niet herkend | iDMi | iPad algemeen | 14 | 04-01-11 23:55 |
Help!!! Iphone wil niet meer aan en herkend itunes niet!!! | Trandy | iTunes | 12 | 22-12-10 00:10 |
Iphone hangt op Apple, DFU werkt niet en wordt niet herkend door Itunes , PC etc. | Peterhercules | Archief | 1 | 29-01-10 14:34 |
OS 3.0 wordt niet herkend | Maxime89 | Archief | 10 | 17-06-09 14:53 |
Herkend nummer niet in 1.1.3 | Luque | Archief | 2 | 28-01-08 18:24 |
|
|