Aan/uit knopje repareren discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Goedendag, Ik heb een tweedehands iPhone gekocht een tijd geleden. Nu werkt mijn aan/uitknopje niet meer. Alleen na het bellen nog wel. En als ik ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Aan/uit knopje repareren
Goedendag,
Ik heb een tweedehands iPhone gekocht een tijd geleden. Nu werkt mijn aan/uitknopje niet meer. Alleen na het bellen nog wel. En als ik hem op een bepaalde manier vast heb gehouden. Ik vrees dus voor een los contactje. Nu is mijn vraag: zou Apple dit repareren? En wat kost me dit dan? Groeten, Dennis de Wit |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Heb je een bon en valt de iPhone nog binnen de garantie?
|
|||
|
|||
"Ik heb een tweedehands iPhone gekocht een tijd geleden."
Nee, dus. Geen bon, geen idee hoe oud 't ding is. |
|
||||
|
||||
Dan kun je eens informeren bij Van Leliveld Services. Zij zijn een Authorised Apple Service Center. Er zijn dan ook nog meerdere andere bedrijven die iPhones repareren. Zoek maar eens op dit forum.
Laatst gewijzigd door wouter1981; 02-05-11 om 08:52. |
|
|||
|
|||
Google -> Apple garantie check , imei invoeren op de Apple site, uitprinten en naar een icentre gaan, mits je garantie heb uiteraard
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
aan/uit knopje bovenop? | jcpearl | iPhone algemeen | 2 | 02-11-09 21:42 |
Wi-Fi aan en uit uit zichzelf?? | tikospike | Overige providers Nederland | 5 | 29-01-09 14:06 |
Trilstand knopje | Armando | iPhone algemeen | 1 | 07-04-08 13:29 |
repareren iphone | adrie1 | iPhone algemeen | 4 | 21-01-08 14:56 |
|
|