iPhone 4, barsten in de achterkant discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo iedereen, Ik heb mijn iPhone laten vallen en nu zitten er meerdere barsten in de achterkant. Wat kost het ongeveer om de achterkant te ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
iPhone 4, barsten in de achterkant
Hallo iedereen,
Ik heb mijn iPhone laten vallen en nu zitten er meerdere barsten in de achterkant. Wat kost het ongeveer om de achterkant te laten vervangen? En waar kan ik dit het beste doen? Alvast bedankt. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
achterkantje vervangen van de iphone 4 is zo gedaan 2 schroefjes los en klaar.
moet je even op youtube kijken: YouTube - How to Replace the Back Cover of the iPhone 4 en zo'n achterkantje kan je bestellen bij iPhone 4 Rear Glass Panel (GSM/AT&T) - iFixit maar als je het goedkoop wil doen kan het ook via china (houd rekening met verzendtijd van minimaal 2 weken dan):http://www.buyincoins.com/details/ba...duct-2420.html Ik heb zelf ook weleens via die chinese site besteld kwam binnen 2 weken een achterkantje voor me iphone 3gs binnen. Die was wel lastig om erin te zetten maar iphone 4 niet. |
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Ik heb zelf ook een nieuwe achterkant gekocht, omdat ik eens wat anders wilde dan zwart. Ging heel simpel met die schroefjes verwisselen. Ik had echter eerst van een Chinese site gehaald, maar dat was troep en levering duurde 3/4 weken. (Kan ook pech zijn)
|
|
|||
|
|||
Ik heb er nog wel een voor je mocht je interesse hebben.
|
|
||||
|
||||
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPod touch gevallen=barsten | otieboy | iPhone algemeen | 16 | 07-04-11 17:57 |
Achterkant iPhone 4 vervangen | rj11 | iPhone algemeen | 4 | 16-01-11 02:45 |
iccontjes achterkant iPhone | TychoNLD | iPhone algemeen | 3 | 06-01-11 16:15 |
Iphone reparatie achterkant | Dkaijser | Odido (T-Mobile) | 9 | 09-06-10 17:30 |
Iphone display stuk / barsten | WhatsNext | iPhone algemeen | 5 | 21-07-08 18:03 |
|
|