SMS overzetten naar nieuwe telefoon discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) hallo, Heb momenteel een iPhone 4 die teruggestuurd wordt. Nieuwe iPhone 4 heb ik al hier liggen. Ik heb van mijn oude reservekopieën gemaakt. Bij ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
SMS overzetten naar nieuwe telefoon
hallo,
Heb momenteel een iPhone 4 die teruggestuurd wordt. Nieuwe iPhone 4 heb ik al hier liggen. Ik heb van mijn oude reservekopieën gemaakt. Bij de nieuwe wil ik `met een schone lij beginnen´, behalve dat ik mijn smsjes wél terug wil. Hoe kan ik dit realiseren? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Met een programma zoals Phoneview. Daarmee kan je je SMSje exporteren en weer importeren.
|
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Kheb het idd op google gezocht. Eigenlijk alles is in het engels...ben ik niet zo goed in helaas... Het zou mooi zijn als ik een Nederlandse uitleg kan vinden. En dan daarbij heb ik geen Mac... Ik zoek nog even verder. Toch bedankt voor de tip! |
|
|||
|
|||
Je zou er eventueel voor kunnen kiezen om je iPhone even te jailbreaken voor je hem opstuurt.
Dan kan je via SSH je sms.db bestand uit je iPhone vissen en hem na je nieuwe iPhone te jaibreaken weer terugzetten. Met een niet gejailbreakte iPhone zou ik het ook niet zo snel weten. Opslaan is niet zo'n probleem, maar later weer terugzetten zonder JB... |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
telefoon nummers overzetten naar microsim | schmeink | iPhone algemeen | 0 | 06-08-10 21:33 |
SMS overzetten van Windows Mobile naar Iphone 3GS | fonta | iPhone algemeen | 2 | 07-06-10 14:34 |
Sms berichten overzetten naar PC | rivierke | Archief | 1 | 08-05-09 11:17 |
SMS probleem na overzetten van 2g naar 3g | Max | Archief | 0 | 13-01-09 20:38 |
Apps overzetten naar nieuwe IPhone | Zweitse | iTunes | 2 | 08-01-09 21:47 |
|
|