iphone 3 sluit zich niet af discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) hallo weet iemand hoe ik me iphone moet afsluiten, ik heb me iphone de hele dag aangehad. op enig moment gaf de itunes een update ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
iphone 3 sluit zich niet af
hallo weet iemand hoe ik me iphone moet afsluiten,
ik heb me iphone de hele dag aangehad. op enig moment gaf de itunes een update aan van facebook, de kranten en de navigatie. toen heb ik gezegd update alles na een dag werken was hij nog bezig met de t-mobile navigatie update. ik dacht zet de telefoon uit en dan weer aan en update hem dan via de computer. maar toen ik hem uit zetten ging het beeld op zwart en kwam het logo in beeld dat hij aan het laden is.dit doet hij nu al ruim 2 uur. heb al van alles geprobeerd : aangesloten op de computer simkaart eruit alle knoppen te gelijk in drukken. weet iemand wat te doen nu???? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone 4 netwerkverbinding (EDGE/3G) vernieuwen zich niet | ikieter | iPhone algemeen | 0 | 28-11-10 10:30 |
De iPhone kan niet worden hersteld. Er heeft zich een onbekende fout voorgedaan (2) | gertjancommandeur | iPhone algemeen | 2 | 21-09-10 20:48 |
iPhone 3G achterkant sluit niet goed na reparatie | sth313 | iPhone algemeen | 5 | 25-08-10 12:59 |
iphone trilt uit zich zelf, handsfree speaker doet het niet etc. etc. | vy_k | Unlock [archief] | 7 | 08-03-08 14:41 |
|
|