Email van @home instellen discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hoi heb net een iphone en heb mijn mail van @home als volgt ingesteld. Nu krijg ik wel mail binnen maar kan geen mail versturen ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Email van @home instellen
Hoi heb net een iphone en heb mijn mail van @home als volgt ingesteld. Nu krijg ik wel mail binnen maar kan geen mail versturen :
adres : mijn emailadres server inkomende post : netmail.home.nl gebruikersnaam : emailadres zonder @home.nl wachtwoord : mijn wachtwoord bij Home server uitgaande post SMTP : mail.home.nl:25 gebruikersnaam : emailadres zonder @home.nl gebruik ssl : uit serverpoort 25 wat doe ik fout????? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Welkom op het forum. Als je de zoekfunctie had gebruikt had je wellicht dit topic gevonden: http://forum.iculture.nl/f18/iphone-...tml#post634936
Kijk daar eens. Daar staat alles wat je wil weten.
Geen hulpvragen via PM. Stel je vraag op het forum, hebben anderen er ook iets aan. Laatst gewijzigd door wouter1981; 13-05-11 om 01:10. |
|
|||
|
|||
ik heb het ook via deze manier gedaan en hij werkt nog steeds net.
|
|
||||
|
||||
Kijk in het topic waar ik hierboven naar verwijs. Daar staat hoe het moet werken.
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
@home email | Lenvm72 | iPhone algemeen | 0 | 03-08-10 20:10 |
Email en @home | Lenvm72 | iPhone algemeen | 1 | 29-04-10 21:51 |
Website email instellen | pimster_19 | iPhone algemeen | 0 | 27-06-09 12:34 |
Email attachment instellen | Jan-Peter | iPhone algemeen | 0 | 04-03-09 12:50 |
email instellen | MisterM24 | iPhone algemeen | 8 | 09-01-09 01:05 |
|
|