iPhone beeld niet schermvullend? discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Viel me pas gisteren op, Dat er een rand pixels is rond het hele beeldscherm loopt die niks doen.(lijkt of ze uitstaan) Hoord dit gewoon ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
iPhone beeld niet schermvullend?
Viel me pas gisteren op,
Dat er een rand pixels is rond het hele beeldscherm loopt die niks doen.(lijkt of ze uitstaan) Hoord dit gewoon zo? Is is er iets mis met het beeldscherm van mijn 3GS? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Ik denk dat een duidelijke foto hier uitsluitsel kan geven.
|
|||
|
|||
Laatst gewijzigd door davidtos; 14-05-11 om 16:15. Reden: foto was niet zichbaar. |
|
|||
|
|||
Dit is volgens mij gewoon normaal.
|
|
|||
|
|||
pff dat is dan ook een opluchting dat het normaal is
ty. |
|
|||
|
|||
Heb ik ook, dat een heel klein zwart randje om het scherm zit
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Iphone 4 beeld kantelt niet meer | neoxfire | iPhone algemeen | 4 | 13-03-11 19:56 |
Knipperend beeld tot helemaal GEEN beeld iphone 4 | iphone4buddy | iPhone algemeen | 4 | 03-03-11 10:21 |
Scherm iphone 4 niet meer passend in beeld | stephan.jrc | Archief | 5 | 26-09-10 11:49 |
Contactpersoon incl foto = schermvullend | WTFoX | Archief | 4 | 16-10-08 14:28 |
|
|