Update van 4.3.2 naar 4.3.3 doet het niet! Recoveryloop discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Heey, Ik wou vanmiddag mijn iPhone van 4.3.2 naar 4.3.3 updaten. Nadat ik dat deed loopt hij nu vast in zijn recoveryloop. Hoe kan ik ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Update van 4.3.2 naar 4.3.3 doet het niet! Recoveryloop
Heey,
Ik wou vanmiddag mijn iPhone van 4.3.2 naar 4.3.3 updaten. Nadat ik dat deed loopt hij nu vast in zijn recoveryloop. Hoe kan ik dit nu het beste oplossen? TinyUmbrella doet het helaas niet en RecBoot ook niet! Ik wou hem proberen simlock-vrij te maken! (Officieel) Via een manier die ik zag op iPhoneClub. Ik hoop dat jullie weten wat ik het beste kan doen! Groet, Mavalier |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
naar de winkel brengen proberen te maken is zinloos, ik ben nog niemand tegen gekomen die het is gelukt.
|
|
|||
|
|||
Hey Munkel,
Bedankt voor je reactie! Maar het is mij al gelukt.. Voor de mensen die dit post tegenkomen: 1. Download TinyUmbrella. 2. Open het & Start TSS server. 3. Ga naar je host bestand. (Google maar) 4. Verwijder de apple line. 5. Zeg gewoon herstel, zonder shift ingedrukt etc. 6. Voila! Hij gaat gewoon goed lopen. Mocht dat niet het geval zijn kan je mij een bericht sturen! -- Groet, Mavalier. |
|
|||
|
|||
C:\WINDOWS\SYSTEM32\DRIVERS\ETC\HOSTS
Daar staat hij... Gewoon die apple line inderdaad weghalen, of een hekje ervoor plaatsen. Je kan beter het hekje doen (#), dan staat die regel als commentaar i.p.v. een host. Mocht je hem ooit nog nodig hebben haal je gewoon het hekje weer weg. |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone 3G: Doet het niet meer na update. | U28 | Unlock | 6 | 13-04-11 19:31 |
iPhone 4 doet het niet meer na update naar iOS 4.1 beta 2 | edgarf28 | iPhone algemeen | 0 | 30-07-10 12:08 |
Iphone doet het niet meer na update | DonCastellano | iPhone algemeen | 2 | 03-07-09 22:03 |
Hardware: gps doet het niet meer na update naar 2.1 | alexzwaal | iPhone Navigatie | 20 | 18-03-09 17:47 |
iphone doet het niet meer na update naar 2.2 | joris-102 | Archief | 1 | 16-12-08 09:29 |
|
|