hulp bij iphone komen discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, Ik heb deze iphone 3gs zien staan op marktplaats, maar hoe weet ik of het een goede en echte is? Marktplaats.nl > te koop ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
hulp bij iphone komen
Hallo,
Ik heb deze iphone 3gs zien staan op marktplaats, maar hoe weet ik of het een goede en echte is? Marktplaats.nl > te koop een gloed nieuwe iphone i9 3gs Wi-Fi - Telecommunicatie - Mobiele telefoons | Apple iPhone |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Zoals ik m lees dat zit er geen accu in de oplader, maar ik ben niet heel erg thuis in de iphone's maar ik begrijp dat je niet zomaar de achterkant kan verwijderen om bij de accu te komen en er moet een appstore opzitten, anders is ie niet echt
|
|
|||
|
|||
Het enige waarop je ECHT goed kunt testen of een iPhone origineel is is aan je pc hangen en kijken of je apps werken vanuit iTunes!
succes! |
|
|||
|
|||
Dit is volgens mij geen echte Iphone (van Apple). Het is zo'n nagemaakt ding, een Airphone of zo iets dergelijks
Hier enkele specs http://telecommunicatie.aanbodpagina...t-i9-3gs-wi-fi Kost spiksplintertje nieuw €119,- en biedingen zijn nu al €225,-. Als je het mijn vraagt niet doen, nog even door sparen en een echte Apple Iphone kopen ;-) Laatst gewijzigd door jordy a te c; 17-05-11 om 15:45. |
|
|||
|
|||
Staat toch duidelijk dat het geen apple is
te koop spllinternieuwe iphone i9 3sg Wi-Fi HET IS GEEN APPLE!!!!!! Mvg, Gekkenhuis |
|
|||
|
|||
Ik ben afgezien van de koop.
En dat er geen apple staat betekent nog niet dat t geen apple kan zijn, het barst van de advertenties waar dat niet bij staat. En ik zie net ook idd die tekst, maar die heeft ze er vanavond pas bijgezet. ik had aangegeven dat ik m niet wilde omdat het geen echte iphone was. |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Smsjes komen niet aan bij anderen | stefaaaan | iPhone algemeen | 12 | 07-09-11 19:43 |
Mac OS X: Applicatie om op afstand bij je Itunes Libary te komen(MAC) | robeminem | iTunes | 0 | 07-03-11 14:14 |
Sms'jes van andere merk komen niet aan bij Iphone | Mari_Posa | Orange | 3 | 17-05-09 21:30 |
OpenSSH, kan niet overal bij komen | Slofsky | Jailbreak apps en thema's | 3 | 25-10-08 21:33 |
|
|