Iphone gaat op simlock discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Ben in het bezit van een Iphone 3GS 32GB. Zeer tevreden over dit toestel,mijn eerste Iphone. De laatste weken heb ik echter het volgende probleem; ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Iphone gaat op simlock
Ben in het bezit van een Iphone 3GS 32GB. Zeer tevreden over dit toestel,mijn eerste Iphone. De laatste weken heb ik echter het volgende probleem;
Regelmatig als ik mijn Iphone wil raadplegen geeft hij aan simlock actief. Wanneer ik dan mijn pincode ingeef werkt Iphone weer normaal. Kan het zo weer een tijdje goedgaan en dan zo ineens weer simlock. Nadeel is dat ik daardoor niet bereikbaar ben. Heb simkaart al vastgeplakt (met extra stukjes plakband) in de houder om er zeker van te zijn dat hij goed vast zit. Herkenbaar en heb je een oplossing voor dit probleem ? Graag een reactie alvast bedankt ! |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Niet herkenbaar. Spreek voor mezelf uiteraard. Maar het lijkt erop dat de simkaart niet goed contact maakt. Wellicht helpt schoonmaken van het simkaartslot (voorzichtig blazen). Anders zijn waarschijnlijk de contacten van de lezer in het toestel versleten/lam. Heb je nog garantie?
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone 3GS gaat op simlock | Sliien | iPhone algemeen | 6 | 01-07-11 23:10 |
iPhone 4 gaat regelmatig op simlock | gerwin7 | iPhone algemeen | 5 | 15-08-10 10:01 |
Simlock vrij toestel, krijgt simlock door Jailbreak? | Rub3n | Archief | 4 | 27-02-10 11:22 |
iPhone gaat elke keer op simlock! | knrd | iPhone algemeen | 4 | 12-12-08 21:11 |
simlock vrij maken met anysim na downgrade 1.1.2 naar 1.1.1 gaat niet. | targony | Unlock [archief] | 1 | 18-11-07 00:02 |
|
|