Extreem hoog aan verstuurde sms'jes discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik krijg van mijn provider (KPN) nu al enkele maanden facturen waarbij er een extreem hoog aantal verzonden sms'en in rekening worden gebracht die ik ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Extreem hoog aan verstuurde sms'jes
Ik krijg van mijn provider (KPN) nu al enkele maanden facturen waarbij er een extreem hoog aantal verzonden sms'en in rekening worden gebracht die ik absoluut niet heb verzonden met mijn I-phone 4.
Heeft iemand er een verklaring voor? Zou mijn I-phone kunnen zijn geïnfecteerd met virus waardoor hij het zelf verstuurd? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Virussen zijn altijd mogelijk, en waarschijnlijk zal dit het geval zijn!
|
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
Citaat:
Neem contact op met provider en vraag om een gespecificeerde rekening. Google bijv. het nummer en probeer gegevens te achterhalen. Misschien per abuis aangemeld bij een abbo-dienst? |
|
||||
|
||||
// Topic-titel aangepast ter verduidelijking.
iPhone 2G UK iOS 3.1.3 Jailbreak by RedSn0w / iPhone 4 32GB iOS 4.2.1 Jailbreak by RedSn0w MacBook Pro 15,4" OSX 10.6.6 / iMac 20" OSX 10.6.6 / iPad 3G 32GB iOS 4.2.1 Stuur me geen privé-berichten met vragen, ik negeer ze. Gebruik liever de zoekfunctie en de Wiki (Begrippen|Handleidingen)
|
Labels |
sms probleem |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Komt verstuurde SMS wel aan? | Idol | iPhone algemeen | 6 | 07-08-09 18:25 |
Ongewenste sms-jes | sem90 | Odido (T-Mobile) | 6 | 24-07-09 11:29 |
Sms'jes van andere merk komen niet aan bij Iphone | Mari_Posa | Orange | 3 | 17-05-09 21:30 |
Voicemail sms'jes komen niet aan | KidE | iPhone algemeen | 56 | 27-09-08 14:03 |
Geldigheidsduur SMS'jes | dendoor | iPhone algemeen | 0 | 15-02-08 01:18 |
|
|