Iphone 3g Start om de 1-2min opnieuw op!! discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb onlangs een nieuwe battery gekogt. Heb het zelf vervangen zonder moeite. Maak het aan en hij staat opeens op 90% En gelik in ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Iphone 3g Start om de 1-2min opnieuw op!!
Ik heb onlangs een nieuwe battery gekogt.
Heb het zelf vervangen zonder moeite. Maak het aan en hij staat opeens op 90% En gelik in een 1-2min start hij opnieuw op. Dat constant, zelfs als ik het in de opladere hebt. Kan iemand mij mischien helpen hoe ik het probleem kan oplossen Taufieq |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Openhalen en kijken of je dingen bent vergeten aan te sluiten of dat je misschien iets hebt beschadigt? Kan er maar zeker van zijn.
|
|||
|
|||
In dfU zetten en herstellen. Werkt bij mij
|
|
|||
|
|||
Ok ik zal het proberen.
|
|
|||
|
|||
Ik kom er maar niet in:S
Ik heb het weer open gemaakt en alles weer netjes gezet en nog steeds gebeurt het!.. Help plzxxxxxzzz Laatst gewijzigd door Taufieq; 26-05-11 om 11:53. |
|
||||
|
||||
^
Heb je hem al hersteld via DFU Mode?
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iphone start steeds opnieuw op.. help!!!!!!!! | mart80 | iPhone algemeen | 6 | 07-05-11 01:37 |
iphone start steeds opnieuw | west cost custom | iPhone algemeen | 0 | 14-03-11 18:55 |
Iphone start steeds opnieuw op na opnieuw instellen netwerkinstellingen | RBG8 | iPhone algemeen | 0 | 19-06-10 20:44 |
IPhone 3G start steeds opnieuw op | joostvl | iPhone algemeen | 4 | 10-08-09 09:54 |
Iphone start steeds opnieuw op! | constantine | Unlock [archief] | 5 | 30-06-08 15:40 |
|
|