Alleen appletje op scherm discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb geprobeerd om mijn Iphone te jailbreaken en toen ging het mis. Ik kran de Iphone niet uitgeschakelen, ik krijg alleen nog maar het ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Alleen appletje op scherm
Ik heb geprobeerd om mijn Iphone te jailbreaken en toen ging het mis.
Ik kran de Iphone niet uitgeschakelen, ik krijg alleen nog maar het apple logo op het scherm en afbeelding van aansluiten op Itnes. Ik heb veel geprobeerd w.o. Tiny Umbrella maar niets mag helpen. Herstellen is ook niet mogelijk. Verschillende IPSW bestanden gedownload maar geen van allen helpt. Iemand een oplossing voor mij? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Zoals ik Hier ook heb geplaatst;
Probeer anders eerst DFU mode even. Bekijk ook je Host files even! 1) Start de Terminal 2) Type het volgende: sudo nano /etc/hosts 3) Voer je wachtwoord in. Nu kom je op een gedeelte met je hosts. Zoek of daar iets staat dat op "gs.apple.com" lijkt. Zo ja, haal dan die regel(s) weg. Mocht je iets hebben aangepast, sla dan op door CTRL+X [daarna] Y [daarna] Enter te doen Nu moet je hem in DFU mode zetten; 1. Zet je iPhone uit en wacht tot hij helemaal uit is. 2. Houd de sleep/wake button 2 seconden ingedrukt. 3. Houd de home button + sleep/wake button precies 10 seconden ingedrukt. 4. Na die 10 seconden laat je de sleep/wake button los, maar houd je de homebutton ingedrukt. 5. Houd de home button ongeveer 10 seconden ingedrukt. Open iTunes en kijk of er staat dat je je iPhone moet herstellen. Zo ja, kijk of je scherm van je iPhone nog steeds zwart is. Als dit het geval is, probeer dan nu je iPhone te herstellen.
|
|||
|
|||
Citaat:
Er is juist 1 probleem!! Ik kan de Iphone niet uitschakelen. Reden hiervan is dat ik er een jailbreak overheen he gegooid zonder eerst de shsh op te slaan. Ik kan nu alleen maar updaten naar de nieuwste versie 4.3.3 maar dan kan ik de Iphone niet zo makkelijk unlocken. (het ergste is dat de Iphone van een collega is!!!!) Maar als zij een reserve kopie van de Iphone heeft kan de telefoon dan wel weer gestored worden? Laatst gewijzigd door Timmeh_; 27-05-11 om 22:02. Reden: quote-tag gefixt |
|
||||
|
||||
Citaat:
Probeer eerst TinyUmbrella even om je SHSH Blobs op te slaan |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone 3G: Zie alleen Itunes scherm | Heccer | Unlock | 7 | 23-12-13 18:21 |
Alleen een wit scherm | mettebargmann | iPhone algemeen | 74 | 13-01-13 23:40 |
appletje of connect to itunes logo | mattias1 | iTunes | 1 | 21-11-10 01:55 |
Na LCD vervanging alleen wit scherm | BOJE | iPhone algemeen | 4 | 18-01-10 21:57 |
updaten in itunes (zie alleen activatie scherm) | markiemarkoz | Archief | 2 | 21-12-07 12:00 |
|
|