appletje of connect to itunes logo discussie in iTunes forum; ( verdwijnt na registratie ) hey, ik heb een iphone 3gs nu na deze enkele dagen geleden uit mijn broekzak te halen stond er ineens enkel nog het appletje op ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
appletje of connect to itunes logo
hey,
ik heb een iphone 3gs nu na deze enkele dagen geleden uit mijn broekzak te halen stond er ineens enkel nog het appletje op itunes herkent de iphone echter nog wel en doet alsof er niets aan de hand is ik heb de iphone proberen herstellen itunes herstelde deze ook maar toch kwam ik terug op het appletje recovery modus gaat nog echter dfu niet meer iemand een oplossing? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Before:
Citaat:
Kan jij überhaupt wel nederlands? After: Citaat:
Terug op je Probleem: Zet hem in recovery mode => Herstel Je iPhone zou kunnen weer geven dat je na je herstel moet herstellen, om hem uit recovery te krijgen. Niet nodig: Download tinyumbrella en klik op :'Kick out of recovery mode' Laatst gewijzigd door Need-iPhone; 21-11-10 om 01:56. Reden: Orginele quote added |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Alleen appletje op scherm | bryan30 | iPhone algemeen | 3 | 26-05-11 23:08 |
connect to itunes | remcokg | iTunes | 3 | 04-07-10 18:10 |
ZIT VAST op beeld please connect to itunes logo en only emergency calls | kilic | iTunes | 3 | 02-07-10 01:00 |
iTunes logo en USB aansluiting logo op iPhone scherm en telefoon werkt niet meer | maasland | Archief | 1 | 21-07-08 19:25 |
Mac OS X: Please Connect to iTunes HELP!!! | mischariemersma | iTunes | 0 | 13-07-08 18:23 |
|
|