//

mijn scherm wordt opgeblazen

mijn scherm wordt opgeblazen discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Mijn scherm wordt opgeblazen,het lijkt of de resolutie niet meer klopt. Op het scherm moet ik nu mijn pincode invoeren, wat al heel lastig is ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 01-06-11, 15:33
paulbekkers paulbekkers is offline
 
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2011
Berichten: 2
Standaard mijn scherm wordt opgeblazen

Mijn scherm wordt opgeblazen,het lijkt of de resolutie niet meer klopt.
Op het scherm moet ik nu mijn pincode invoeren, wat al heel lastig is want ik kan heel moeilijk scrollen. Als ik mijn code invoer klopt hij ook niet.

Ik heb al een hersteloperatie uitgevoert, met de fabrieksinstellingen kan ik daarna mijn code weer invoeren en verder. Alleen als ik mijn backup terug zet heb ik weer hetzelfde probleem. Kan hen nu ook niet meer gebruiken!!

Wie kan mij helpen!!!

Groeten,Paul
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 01-06-11, 15:48
wouter1981's schermafbeelding
wouter1981 wouter1981 is offline
• iOS 9.2
• 9.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2008
Locatie: Twente
Berichten: 3.987
Standaard

Ga eens naar Instellingen>Algemeen>Toegankelijkheid>Zoomen... Waarschijnlijk is dit ingeschakeld. Schakel Zoomen uit.

__________________
Geen hulpvragen via PM. Stel je vraag op het forum, hebben anderen er ook iets aan.
  #3  
Oud 01-06-11, 16:00
paulbekkers paulbekkers is offline
 
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2011
Berichten: 2
Standaard

Dank je!!!
Ik kwam daar ook niet meer, maar kwam door jou tip er wel achter dat je met 3 vingers dubbel te tikken het is opgelost.
Dank je!!
  #4  
Oud 18-08-11, 22:57
Inge108 Inge108 is offline
• iOS 4.3.5
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Apr 2011
Berichten: 14
Standaard

Bij mij gebeurde het vanavond ook, doordat ik zowel mijn neefje van 5 als nichtje van 10 tegelijkertijd met een app met leuke geluidjes liet spelen. Ze vonden het een goed idee om tegelijkertijd als een wilde op die knopjes te gaan tikken, en toen kreeg ik dit effect ook. Lastig, maar fijn dat de oplossing redelijk snel op dit forum terug te vinden is.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Mijn Iphone wordt bestuurd?! M-rij iPhone algemeen 6 07-03-10 23:38
Windows: Mijn apple-id wordt niet herkend op i-tunes beertjedoos iTunes 3 01-07-09 22:41
Speakers opgeblazen omehar iPhone algemeen 7 05-05-09 20:01
Muziek: Boxjes opgeblazen Arcon Muziek, foto & video 2 03-07-08 02:13
iphone wordt niet herkend op mijn mac vanrumst Unlock [archief] 4 28-10-07 10:13

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 09:42.