kom er niet meer uit!!!! discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) volgende aan de hand, heb iphone 3g heb sim kaart erin gedaan van vodafone en kan nu geen internet erop krijgen. deze tel heeft vriendin ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
kom er niet meer uit!!!!
volgende aan de hand, heb iphone 3g heb sim kaart erin gedaan van vodafone en kan nu geen internet erop krijgen. deze tel heeft vriendin tijdje gehad zonder internet van t mobile. nu wil ik hem weer gaan gebruiken en dit gaat niet heb al gereset nu weer safari icoon erop. de instellingen voor vodafone ingevoerd maar noppes. wie kan mij helpen ?
mvg barrel ---------- Bericht automatisch samengevoegd op 18 augustus 2011 om 20:35 ---------- hij doet het weer. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
<knip>
Opgelost |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone: Iphone 3gs MC rom, 3.1.2 -> 4.0.1 (kom er niet meer uit) | kilzone | Jailbreak | 24 | 27-07-10 15:46 |
iPhone: ik kom er niet meer uit (ben nieuw) | Rammer.INC | Jailbreak | 0 | 24-07-10 20:37 |
Kom niet meer uit de Engelse i-Tune store....... | Rick L. | Archief | 3 | 13-09-08 22:57 |
Help ik kom er niet meer uit! | bartelicious | Unlock [archief] | 5 | 27-05-08 20:27 |
kom er niet meer uit | markmg | Archief | 7 | 13-02-08 12:52 |
|
|