iphone blijft hangen na uitzetten discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Vanochtend wilde ik mijn iphone uitzetten. In mijn scherm staat nu al meer dan een uur het rondje te draaien. Uiteraard gaat hij ook niet ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
iphone blijft hangen na uitzetten
Vanochtend wilde ik mijn iphone uitzetten. In mijn scherm staat nu al meer dan een uur het rondje te draaien. Uiteraard gaat hij ook niet meer aan.
Heeft er iemand tips? ---------- Bericht automatisch samengevoegd op 2 juni 2011 om 12:36 ---------- Hij doet het weer. Ik heb een aantal keer geprobeerd te resetten. Is uiteindelijk gelukt! |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
home en poweknop 10sec inhouden
|
|
|||
|
|||
hangen bij uitzetten
Hoe moet je een iphone resetten?
---------- Bericht automatisch samengevoegd op 19 juni 2011 om 17:00 ---------- [QUOTE=annuskasip;684617]QUOTE] Wat is jailbreak???.... |
|
|||
|
|||
bij home en poweknop 10sec inhouden, als je dat toepast, blijven je bestanden er dan opstaan? of worden die ook gereset ?
|
|
|||
|
|||
Als je de homeknop + aan/uitknop ong 10 seconden inhoud behoud je alles gewoon nog, je reboot alleen op een andere manier
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iphone blijft hangen ? | Tijgertje! | iPhone algemeen | 6 | 07-03-12 16:47 |
iPhone: Iphone blijft hangen | JailbreakerPro | Jailbreak | 2 | 07-03-12 16:47 |
iPhone: iphone blijft hangen | ace_ventura | Jailbreak | 3 | 30-06-09 16:57 |
Iphone blijft hangen | kaspar | iPhone algemeen | 0 | 24-05-08 15:14 |
iPhone blijft hangen | Willempieee | Unlock [archief] | 6 | 03-04-08 10:38 |
|
|