push berichten discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) goeden dag ik heb echt een probleem ik wil graag push berichten krijgen van whatsapp alleen krijg ik die niet ik zie alleen de berichten ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
push berichten
goeden dag
ik heb echt een probleem ik wil graag push berichten krijgen van whatsapp alleen krijg ik die niet ik zie alleen de berichten als ik whatsapp open ik heb al geprobeerd push docter en push fix te installeren maar bijde lukt niet bij mij Ik heb firm ware 4.2.1 graag hoor zie ik de reacties te gemoed en ook daarbij hopenlijk de oplossing bedankt alvast en ik hoop dat je mij kan helpen gr wijnand double |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
ik neem aan dat je berichtgeving aan staat?
Staat whatsapp daar ook bij? en staat deze ook aan? |
|
|||
|
|||
Ik heb die uitgezet omdat ik ook het probleem maar niet vond. Bij mail en Facebook krijg ik ook geen pushberichten.
Ik moet de app openen om te zien of er iets nieuws is, maar dan kun je het evengoed uitzetten vond ik! |
|
|||
|
|||
alles staat aan bij berichtgeving en heb een gejailbreak iphone maar ik vind de oplossing maar niet
---------- Bericht automatisch samengevoegd op 5 juni 2011 om 17:23 ---------- heeft nou niemand de oplossing? ik wil gewoon whatappen en een melding krijgen als ik een bericht heb en niet de app te hoeven te open om te kijken of ik een bericht heb please word er echt gek van ---------- Bericht automatisch samengevoegd op 5 juni 2011 om 17:24 ---------- heeft nou niemand een opossing? ---------- Bericht automatisch samengevoegd op 5 juni 2011 om 18:10 ---------- berichtgeving aan staat jah daar staat alles aaan |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Push berichten in verschillende kleuren? | Sweng | Jailbreak apps en thema's | 4 | 22-03-11 17:13 |
Push berichten | jeuring23 | iPhone algemeen | 8 | 10-11-10 14:25 |
Push berichten en vodafone | lovevspride | Vodafone | 3 | 07-05-10 01:46 |
Push Berichten Krijgen? | Kets | Archief | 2 | 04-04-10 13:56 |
|
|