Kapot scherm iPhone 4 discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo allemaal, Een vriendin van mij heeft haar iPhone 4 laten vallen waardoor het Retina scherm kapot is. Weet iemand een goede, betrouwbare en niet ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Kapot scherm iPhone 4
Hallo allemaal,
Een vriendin van mij heeft haar iPhone 4 laten vallen waardoor het Retina scherm kapot is. Weet iemand een goede, betrouwbare en niet al te dure site / persoon waar je hem kunt laten repareren? Alvast bedankt! Robin |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
ja ik weet er een iFixMania | Reparatie voor uw iPhone 3G, 3Gs, iPhone 4, iPad, iPod Touch | Accessoires | Onderdelen | iPhone 4 Ombouwen naar witte behuizing die is goed en mega betrouwbaar. Me vader heeft ook zijn iphone laten vallen lcd en glas kapot. kost meschien iets van wit is 100 euro en zwart is 85 en dan is meteen ook je lcd unit vervangen.
|
|
|||
|
|||
Als je zelf wilt herstellen. kijk dan eens op deze site Cool Gadgets at the Right Price - Worldwide Free Shipping - DealExtreme
Daar hebben ze losse schermen enzo... |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Scherm kapot | Mutske | iPhone algemeen | 3 | 10-12-10 16:50 |
Iphone 3g Scherm kapot ( grijzen strepen ) | wjl | iPhone algemeen | 3 | 10-10-10 19:02 |
Scherm kapot Iphone 2G | koenvanwieren | iPhone algemeen | 0 | 19-08-10 14:24 |
Scherm kapot! | MarcNL | iPhone algemeen | 2 | 27-07-10 19:23 |
onderste scherm kapot | timmert26 | iPhone algemeen | 9 | 24-03-10 20:01 |
|
|