Beta open voor ander mensen? discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Bij 4.3 kan ik me nog wel herinneren dat de beta's ook openlijk werden vrijgegeven, nouja openlijk, ze werden verspreid over het web, en toen ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Beta open voor ander mensen?
Bij 4.3 kan ik me nog wel herinneren dat de beta's ook openlijk werden vrijgegeven, nouja openlijk, ze werden verspreid over het web, en toen kon ik hem ook gebruiken zonder registratie, wanneer kan ik dit verwachten?
v1tje |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Beta's zijn altijd enkel voor developers, je UDID moet dus ergens geregistreerd zijn. Goldmasters (zoals bijvoorbeeld 4.3GM) kan je wel installeren zonder dat je UDID geregistreerd is.
Maar aangezien de eerste beta er pas is, zal een GM nog enkele maanden op zich laten wachten. |
|
|||
|
|||
Dus als ik het goed begrijp, kan ik als "eindgebruiker" niet een test versie van IOS5 op Iphone4 zetten om te testen? Verder ontwikkel ik geen apps o.i.d. maar ben alleen benieuwd hoe dat er uit gaat zien. Plaatjes en screendumps zijn leuk, maar zelf er mee spelen is uiteraard nog leuker! ;-D
Grtzz Jordy |
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
iOS5 Beta 1 is inderdaad al te jailbreaken (maar zover ik weet nog niet beschikbaar voor het publiek). Dit betekent overigens niet dat iOS5 Final ook te jailbreaken zal zijn.
|
|||
|
|||
Je kan als "eindgebruiker" de testversie van 5.0 niet draaien. Door de activering via de telefoon ipv iTunes wordt je gewoon niet toegelaten tot het OS als je UDID niet geregistreerd staat.
Maar t werkt wel leuk hoor. Is dat ook goed ? |
|
|||
|
|||
Eigenlijk niet hahaha, ik wil hem zooo graag uitproberen.
|
|
||||
|
||||
iOS 5.0 Beta is nadrukkelijk alleen bedoeld voor ontwikkelaars om hun apps geschikt te maken voor de nieuwe versie. Apple heeft geen versie beschikbaar gemaakt voor eindgebruikers. Omdat alle ontwikkelaars zelf weten hoe ze toegang moeten krijgen en het op het forum niet is toegestaan om te vragen naar links naar beta-firmware en/of UDID-toegang via een ontwikkelaar is deze discussie verder gesloten.
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Voor de mensen met humor :) | King1987 | Chat en geruchten | 14 | 11-12-08 21:28 |
Carpool voor mensen uit Almere | midego | Archief | 0 | 01-12-08 22:39 |
Tip voor mensen met een case | McNessie | iPhone algemeen | 4 | 30-10-08 21:51 |
|
|