//

Na een update kunnen downgraden via back-up

Na een update kunnen downgraden via back-up discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo allemaal, Mijn vraag is of je na een update van je iOS apparaat nog kan downgraden via een backup als je apparaat er sloom ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 08-06-11, 19:32
Th0ma5 Th0ma5 is offline
• iOS 4.3.1
• 4.3.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2011
Berichten: 1
Standaard Na een update kunnen downgraden via back-up

Hallo allemaal,

Mijn vraag is of je na een update van je iOS apparaat nog kan downgraden via een backup als je apparaat er sloom door wordt. Ik wil mijn iPod touch namenlijk niet gaan herstellen.

Kortere uitleg (met voorbeeld):
4.3.1 -UPDATE- 4.3.3 -BACKUP PLAATSEN- 4.3.1 (backup van versie 3.1.1)

Nog wat duidelijker:
Ik wil mijn iPod Touch updaten naar een nieuwe software (van 4.3.1 naar 4.3.3). Hellaas weet ik niet of de software die zich op de iPod bevindt ook gedowngrade wordt als ik een backup op mijn iPod zet van versie 4.3.1 voor het geval dat ik de update niet fijn vind.

Ook heb ik iOS 5 Beta van een vriend gekregen via een legale manier, maar weet niet of het verstandig is deze op mijn iPod te zetten. Ik ben namenlijk bang dat mijn iPod crasht door iets wat ik doe.

Ik zou het fijn vinden als iemand me kan helpen met deze problemen.

Groetjes,
Thomas
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Graag hulp bij het kopen van een back cover scrimage iPhone algemeen 1 13-01-11 10:11
Back panel/achterkantje/ back cover vervangen Melle123 Koopinformatie Nederland 1 20-05-10 16:50
3Gs JB simpel back-up voor FW update joene28 Archief 1 31-08-09 14:45
Hulp nodig bij een fout met back-up foto's strasser Jailbreak apps en thema's 1 09-05-08 14:03

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 08:06.