//

Iphone 4: Geluidkwaliteit bij bellen

Iphone 4: Geluidkwaliteit bij bellen discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, Ik ben van plan om terug een iphone te kopen, Ik heb vroeger een iphone(1 g) gehad, maar daar was ik niet tevreden over ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 08-06-11, 20:32
pluchke9 pluchke9 is offline
 
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2010
Berichten: 13
Standaard Iphone 4: Geluidkwaliteit bij bellen

Hallo,
Ik ben van plan om terug een iphone te kopen,
Ik heb vroeger een iphone(1 g) gehad, maar daar was ik niet tevreden over in verband met het telefoneren. De bellers hoorden mij soms nie goed en ik hun niet, iemand ervaring of de iphone 4 hier beter is?
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 08-06-11, 23:24
Lukk Lukk is offline
• iOS 5.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2009
Berichten: 21
Standaard

Ik had precies hetzelfde met mijn oude iPhone 3G. Vaak kon ik mensen niet goed verstaan en andersom. Nu heb ik net een paar weken een iPhone 4 en ik heb daar totaal geen last meer van. Meestal hoor ik de andere zelfs te hard omdat ik het volume voluit heb staan Maak je hier dus geen zorgen om!
  #3  
Oud 09-06-11, 00:57
apotheosis apotheosis is offline
• iOS 10.2.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Anders
 
Geregistreerd: Jan 2009
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 4.751
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door pluchke9 Bekijk bericht
Hallo,
Ik ben van plan om terug een iphone te kopen,
Ik heb vroeger een iphone(1 g) gehad, maar daar was ik niet tevreden over in verband met het telefoneren. De bellers hoorden mij soms nie goed en ik hun niet, iemand ervaring of de iphone 4 hier beter is?
Houd er rekening mee de nieuwe iphone in september-oktober zal uitkomen maar ik verwacht september.

Is wel nog een tijdje maar je moet je de vraag stellen; wil ik nu evenveel geld betalen voor een iphone 4 terwijl de iphone 4s of hoe ze die ook gaan noemen beter is dan en toch evenveel zal kosten?

De iphone 4 is op gebied van bellen oke voor mij, mss niet het allerbste van alle toestellen die er bestaan maar wel goed genoeg vind ik, ik heb nog niet veel last ondervonden en tja, het hangt ook dikwijls van je bereik af natuurlijk. Maar geen probleem dus met de iphone 4.
  #4  
Oud 09-06-11, 18:57
pluchke9 pluchke9 is offline
 
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2010
Berichten: 13
Standaard

En hetgeen je leesd op internet over het antenneprobleem van de 4, klopt dit of heb je er geen last van als je beld?
  #5  
Oud 09-06-11, 20:21
simlockvrij's schermafbeelding
simlockvrij simlockvrij is offline
• iOS 16.4
• 10.0.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2010
Locatie: regio leiden
Berichten: 700
Stuur een bericht via ICQ naar simlockvrij
Standaard

tsja, antenneproblemen, hier in de randstad is de dekking overal ok, dus ik heb er nog nooit last van gehad, ik gebruik em 3/4 zonder mapje/ hoesje. ik kan me voorstellen dat wanneer je in lutjebroek woont dit wel problemen op kan leveren, maar ik vind de problemen nogal overdreven.
  #6  
Oud 09-06-11, 20:28
apotheosis apotheosis is offline
• iOS 10.2.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Anders
 
Geregistreerd: Jan 2009
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 4.751
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door pluchke9 Bekijk bericht
En hetgeen je leesd op internet over het antenneprobleem van de 4, klopt dit of heb je er geen last van als je beld?
Ik heb last van die death grip yep maar ik kan daar mee leven omdat ik een makkelijke manier gevonden heb om dat op te lossen, je hanteerd gewoon een andere manier om je iphone goed vast te houden.

De death grip is als je je iphone voor je houd aan de linkerzijkant, meer naar onder, daar zit em bij mij het probleem .
Maar zolang ik daar mijn pols of vingers niet op houd is er geen enkel probleem, ik ben dat ondertussen al gewoon. En er zijn mensen bij die zeggen dat ze er geene last van hebben.
  #7  
Oud 09-06-11, 21:03
simlockvrij's schermafbeelding
simlockvrij simlockvrij is offline
• iOS 16.4
• 10.0.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2010
Locatie: regio leiden
Berichten: 700
Stuur een bericht via ICQ naar simlockvrij
Standaard

ik zie streepjes verdwijnen door de deathgrip, maar merk er met bellen niks van.
  #8  
Oud 10-06-11, 13:49
pluchke9 pluchke9 is offline
 
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2010
Berichten: 13
Standaard

Maar met een case heb je dit niet, klopt dit?
  #9  
Oud 10-06-11, 14:31
Lukk Lukk is offline
• iOS 5.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2009
Berichten: 21
Standaard

Met case -> geen probleem en bovendien heb je alleen last van death grip als je linkshandig ben
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Gratis bellen bij iPhone - BB npolm iPhone Apps 3 27-04-11 12:31
iPhone 4 - Geen geluid bij bellen djjanclerinx iPhone algemeen 1 09-11-10 16:15
iPhone 3G Haalt Telkens E-mail Op Bij Bellen EN-IS iPhone algemeen 10 08-02-10 21:57
iphone 3g hoor niets bij bellen wjkuipers iPhone algemeen 15 21-07-09 23:36

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 15:46.