Probleem update firmware discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb mijn Iphone gesynchroniseerd, nieuwe IPhone software netjes geïnstalleerd. Ging allemaal goed. Itunes updaten liep vast maar heb ik daarna wel kunnen afronden in ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Probleem update firmware
Ik heb mijn Iphone gesynchroniseerd, nieuwe IPhone software netjes geïnstalleerd. Ging allemaal goed. Itunes updaten liep vast maar heb ik daarna wel kunnen afronden in een tweede poging.
Probleem is dat hij nu zegt dat mijn IPhone in de herstelmodus zit. En dat ik hem moet herstellen voor ik verder kan... Hulpprogramma van Apple doorlopen maar lost niks op. Telefoon is nu onbruikbaar en een harde reset is killing. Ben ik alle foto's en info die er op staat kwijt. iemand enig idee wat dit kan zijn?
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone 3G: firmware 4.2.1 update zonder baseband update (tut) | sth313 | Unlock | 10 | 21-03-11 18:53 |
Windows: Itunes probleem of Firmware 3.1 probleem ? | satfreak1969 | iTunes | 0 | 22-09-09 16:05 |
Iphone 3g Firmware Update probleem. | timmeh22 | iPhone algemeen | 3 | 13-12-08 20:56 |
probleem na update firmware 2.1 | DJ Fanatic | iPhone algemeen | 1 | 14-09-08 22:06 |
|
|