iphone 3g krijgt geen alerts/berichtgeving discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb al 2 dagen geen alert gekregen met men iphone Ik krijg altijd alerts via msn ,whatsapp en andere maar nu krijg ik helemaal ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
iphone 3g krijgt geen alerts/berichtgeving
Ik heb al 2 dagen geen alert gekregen met men iphone
Ik krijg altijd alerts via msn ,whatsapp en andere maar nu krijg ik helemaal niks. mijn berichtgeving staat aan en via het programma heb ik dat ook aan Ik wil graag dat ik weet alerts krijg met jullie hulp aub |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
weet niemand het? want heb dat echt nodig
|
|
|||
|
|||
Ik kan u helaas niet helpen hoe graag ik dat ook zou willen.
|
|
||||
|
||||
Doe een harde reset en/of een netwerkherstel via Instellingen/Algemeen/Stel opnieuw in/Herstel netwerkinstellingen.
|
|||
|
|||
Thnx maar nee het werkt niet ...
Heb het graag nodig . Weet niemand hoe?? |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
TVGids.nl Alerts (push) werken niet | DKKKK | iPhone Apps | 6 | 22-01-10 21:26 |
alerts op lockscreen weg na 3.0? | oetang | iPhone algemeen | 0 | 23-06-09 13:59 |
Sms-Alerts Nog geen antwoord | ILennart | iPhone algemeen | 4 | 11-07-08 17:28 |
sms-alerts | ILennart | Archief | 4 | 11-07-08 07:58 |
|
|