//

Batterijlading levensduur verlengen

Batterijlading levensduur verlengen discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Omdat ik op mijn nieuwe I-Phone vind dat een batterijlading maar redelijk kort meegaat, probeer ik alles waar ik op kan besparen qua energie aan ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 13-06-11, 12:19
pmk pmk is offline
• iOS 4.3.3
• 4.3.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2011
Locatie: Amstelveen
Berichten: 7
Standaard Batterijlading levensduur verlengen

Omdat ik op mijn nieuwe I-Phone vind dat een batterijlading maar redelijk kort meegaat, probeer ik alles waar ik op kan besparen qua energie aan te passen.
Ik hoorde dat er een programma bestaan om uitomatisch 3G uit- en aan te zetten, waardoor ook energie bespaard zou blijven. Dit programma heet als ik het goed heb, AUTO3G.
Kan iemand mij ook zeggen of installatie van dit programma zinnig is en of het niet beter zou zijn om 3G steeds handmatig uit te zetten, wanneer je denkt het niet nodig te hebben?
Heeft het programma ook nadelen? Wordt de instelling van Wi-Fi hierdoor beïnvloed?
Vriendelijke groet, - Peter Keller -
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 13-06-11, 14:56
P1nGu1n P1nGu1n is offline
• iOS 5.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2011
Locatie: Brabant
Berichten: 6
Standaard

Wat ook veel scheelt is BlueTooth, Wi-Fi & GPS uit als je het niet gebruikt.
Met MultiCleaner sluit ik alle apps tegelijk zodat ook niks in de achtergrond blijft draaien als ik klaar ben. (Hierin kan je ook uitzonderingen maken, zoals iPod enz.)
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Levensduur iPhone nicolas4 iPhone algemeen 10 13-07-10 18:41
Batterij levensduur tips kgraaf iPhone algemeen 4 11-05-08 03:35
App gezocht die batterijlading weergeeft awenger Jailbreak apps en thema's 28 05-04-08 17:04
Levensduur batterij drastisch achteruit MikeyMike Unlock [archief] 11 31-03-08 21:20

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 08:57.