//

blijft in restore mode na update

blijft in restore mode na update discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Heb nu toch echt hulp nodig. Na 6 maanden prima functionerende I-Phone eerste generatie 16g uit USA heb ik 5 dagen geleden de firmware naar ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 14-09-08, 12:17
takkie takkie is offline
• iOS 3.1.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2008
Berichten: 2
Question

Heb nu toch echt hulp nodig. Na 6 maanden prima functionerende I-Phone eerste generatie 16g uit USA heb ik 5 dagen geleden de firmware naar 2.0 geupdate en de I-Phone blijft sindsdien hangen in restore mode. Kan het stekkertje en Itunes schijfje niet meer zien. Heb alle probleemoplossers doorgespit en geprobeerd maar niets lukt.
3 maal I-tunes opnieuw geinstalleerd en gewpnt en de software van michael diverse malen in herstellen geprobeerd met en zonde dfu mode.
Liberty +. Verschillende usb poorten maar blijf foutcode 6 of 16xx krijgen.
Ibrick, weet ik veel you name it of ik heb het geprobeerd.
Heeft iemand nog suggesties want ben nu toch wel wanhopig aan het worden dat ik hem niet meer aan de praat krijg.
Groetjes van een treurende wilma

EDIT:
heb inmiddels ook al ziphone, Ibrickr etc geprobeerd. Krijg hem wel gerestoord tot noodoproep / emurgency call maar tuukje met *hekje307hekje werkt ook niet want na 0 hold decline krijg ik geen kontakten om toe te voegen. Geen enkel jailbreak lukt want steeds als hij door programma's in restore mode wordt geplaatst blijft hij daarin hangen.
Help, Help aub. Alle tips zijn welkom
Nog steeds een verdrietige wilma

Aangezien er niemand gereageerd heeft zit ik nu nog steeds met een niet functionerende i-phone. Weet echt niet meer wat te doen
Ben bang dat ik hem niet meer draaiende krijg.
Alsnog iemand tips voor mij ?????
Groet wilma

Laatst gewijzigd door takkie; 18-09-08 om 09:55. Reden: edit-knop gebruiken aub
Gesponsorde links
Advertentie
Advertentie

  #2  
Oud 13-06-11, 13:57
aliye aliye is offline
• iOS 3.1.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2011
Berichten: 1
Standaard

ik heb ook een iphone 3 8 GB uit usa gekocht, na updaten krijg ik het niet uit de emercency mode. Ik heb van alles geprobeerd maar de programmas zoals blackrain enz werken niet.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Iphone blijft in restore mode muldertje6 iPhone algemeen 1 12-06-10 16:15
Terug in Restore mode na update? Yaleesa iPhone algemeen 19 17-08-09 20:15
Restored mislukt (iPhone3G blijft in restore mode) cloverfield Archief 2 18-06-09 20:30
Windows: Na Herstellen blijft de Iphone in Restore Mode en Itunes herkend hem niet Conker iTunes 1 12-10-08 06:27
Restore mode blijft hangen na perongeluk update 2.0.1 derper iPhone algemeen 2 12-08-08 21:11

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 12:56.