//

iPhone 4 powerbutton kapot, laad niet meer op (fout van tmobile??)

iPhone 4 powerbutton kapot, laad niet meer op (fout van tmobile??) discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, Mijn powerbutton is kapot een tijdje geleden kapot gegaan, en toen heb ik 'm 3 weken geleden door t-mobile op laten sturen. Er zat ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 13-06-11, 11:54
sonrise sonrise is offline
• iOS 6.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2008
Berichten: 58
Standaard iPhone 4 powerbutton kapot, laad niet meer op (fout van tmobile??)

Hallo,

Mijn powerbutton is kapot een tijdje geleden kapot gegaan, en toen heb ik 'm 3 weken geleden door t-mobile op laten sturen. Er zat een jailbreak op, en ik vroeg dus aan die vrouw of de JB eraf moet? En ze zei nee dat is niet nodig, toen heb ik 'm dus terug laten sturen.

Wat blijkt achteraf? Heb een prijsopgave gekregen omdat de software niet origineel was. Heb 'm dus ongerepareerd terug laten sturen. Nu heb ik 'm terug en wil de JB eraf halen, maar toestel start gewoon niet meer op. Blijft hangen bij apple logo, en het ergste is hij laad niet meer op. Na een tijdje zie je de accu met stroom logo in het rood.

Dus nu heb ik een kapotte power button, laad niet meer op, en mijn computer herkent 'm niet meer. Dat is gebeurd nadat ik het toestel weer heb ontvangen van T-mobile. Ik heb geen idee wat ze ermee gedaan hebben, maar hij deed het nog perfect toen ik 'm op had gestuurd! Op de powerbutton na!!

Is dit nu mijn schuld of denken jullie dat t-mobile hier verantwoordelijk voor is?
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
iPhone 1e gen.: unlocken, maar powerbutton kapot josephusjg Unlock 5 08-06-11 13:04
iphone 3gs laad niet meer op! miss_cutie iPhone algemeen 1 12-05-11 14:02
Powerbutton iPhone 4 klikt niet meer rensiejjj iPhone algemeen 3 10-05-11 17:44
Iphone 3gs laad niet meer op na gebruik van autolader Cece2406 iPhone algemeen 3 10-04-11 13:40
Iphone laad niet meer (springboard programma's) SergioEdelman Jailbreak apps en thema's 2 01-04-10 22:05

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 06:25.