Internationaal toetsenbord heeft geen ç discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hello, Weet iemand hoe ik een ç op mijn toetsenbord kan krijgen of maken? Geen enkel aangeboden toetsenbord bij de niet ge-jailbroken Iphone geeft die ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Internationaal toetsenbord heeft geen ç
Hello,
Weet iemand hoe ik een ç op mijn toetsenbord kan krijgen of maken? Geen enkel aangeboden toetsenbord bij de niet ge-jailbroken Iphone geeft die mogelijkheid en vermits ik veel in het Frans SMS geeft dit een probleem. Kan mij iemand helpen? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
C ingedrukt houden op het Engels (US) toetsenbord (ik heb NL en US 'aan'; switchen gaat via wereldbolletje) levert mij een ç op
|
|
|||
|
|||
Formidabel Bedankt ballegooier, ik had geen wet van die optie, werkt prima!
---------- Bericht automatisch samengevoegd op 15 juni 2011 om 10:19 ---------- Sorry, wet = weet |
|
||||
|
||||
Als je veel in het Frans smst, waarom schakel je het Franse toetsenbord niet in?
|
|||
|
|||
@Wouter1981; het Franse toetsenbord levert mij standaard geen ç als symbool. Volgens de site Slate.fr heeft dit te maken met het SMS protocol dat Iphone gebruikt van 127 karakters inclusief kleine- en hoofdletters en symbolen zoals & en € .Het zou ook zo zijn dat verscheidene Fransen overgefactureerd werden door het gebruik van de ç.... raar maar waar
Les «ç» peuvent coûter cher sur iPhone | Slate |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Geen nl toetsenbord/correctie meer | superman | iPhone algemeen | 1 | 07-03-10 21:35 |
geen %-teken in vlaams toetsenbord!!! | truckdiver | iPhone algemeen | 5 | 13-07-09 22:44 |
v3.0 Geen Landscape toetsenbord in agenda?? | Bamos | iPhone algemeen | 1 | 21-06-09 09:45 |
Internationaal 1.1.2 hoe te doen? Kan geen NL kiezen | speeds | Archief | 2 | 19-11-07 01:56 |
|
|