iPhone opnieuw registreren? discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Sinds gisteren heb ik een Iphone 4. Echter, de iPhone wordt niet gevonden in iTunes en de Store. Ik heb de software inmiddels wel 4 ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
iPhone opnieuw registreren?
Sinds gisteren heb ik een Iphone 4. Echter, de iPhone wordt niet gevonden in iTunes en de Store. Ik heb de software inmiddels wel 4 x opnieuw geînstalleerd op verscheidene computers. Daar komt de melding van geen netwerktoegang of iets dergelijks.
Als ik dan de diagnotische screen uitvoer geeft de pc aan dat er alles goed geinstalleerd is alleen dat er geen iPhone/iPod is aangetroffen. Weet iemand hoe dit te verhelpen is. Wellicht het opnieuw registreren van de telefoon. Het lijkt of hierin iets mis is gegaan. Hartelijk dank, Monique |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
De iPhone geeft het plaatje met de usb kabel en het iTunes logo?
|
|||
|
|||
Wat bedoel je?
|
|
||||
|
||||
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Windows: Iphone registreren? | X-Tince | iTunes | 6 | 24-03-11 20:36 |
iphone registreren via computer werkt niet | solange | iPhone algemeen | 15 | 28-06-10 18:12 |
Iphone start steeds opnieuw op na opnieuw instellen netwerkinstellingen | RBG8 | iPhone algemeen | 0 | 19-06-10 20:44 |
registreren iPhone? | febe | Archief | 1 | 02-12-09 18:03 |
registreren iphone | nicotet | Odido (T-Mobile) | 4 | 08-09-09 17:08 |
|
|