iphone 3gs hangt discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, Sinds gisteren heb ik het probleem dat mijn 3gs blijft hangen, als ik bijv een sms wil sturen, dan blijft hij op berichten hangen.De ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
iphone 3gs hangt
Hallo,
Sinds gisteren heb ik het probleem dat mijn 3gs blijft hangen, als ik bijv een sms wil sturen, dan blijft hij op berichten hangen.De homeknop werkt dan niet. Nou goed mijn iphone aan itunes gehangen en proberen te herstellen.Nu bleef ie continue om herstellen vragen.Uiteindelijk gelukt hem weer aan de praat te krijgen.Nu vanmorgen deed hij het weer, echter weer na een uur blijft hij weer hangen. Springt soms zo maar op het scherm "stembesturing". Hij is nu ongeveer 1,5 jaar oud? Wie kan mij helpen? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Je kunt herstellen naar de laatste firmware (4.3.3). Stel de iPhone dan vervolgens in als een nieuwe iPhone. Doen de problemen zich dan nog steeds voor dan is de iPhone waarschijnlijk defect. Je zult dan garantie moeten claimen bij de verkoper.
|
|||
|
|||
Dankje wel voor je bericht, ik zal het straks eens proberen als ik thuis ben.Maar na anderhalf jaar nog garantie?
|
|
||||
|
||||
Volgens mij heb je in de EU recht op 2 jaar garantie in het geval van een iPhone. In Nederland heb je (bij T-Mobile) in elk geval wel 2 jaar garantie.
|
|
|||
|
|||
Dank je, ik heb een T Mobile abo dus dan komt dat wel goed maar eerst ff straks firmware proberen terug te zetten.
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone: iPhone 3GS hangt vast na downgrade | WetFox | Jailbreak | 20 | 06-04-11 14:16 |
iPhone: iPhone 3GS hangt vast | WetFox | Jailbreak | 0 | 02-01-11 16:39 |
iPhone 3GS hangt bij "sluit aan op iTunes" | vlees91 | iTunes | 0 | 10-10-10 21:34 |
iPhone 3gs hangt op apple logo | stefaaaan | iPhone algemeen | 3 | 15-07-10 22:30 |
3gs hangt zich op probleem | 24uur | iPhone algemeen | 3 | 23-06-10 11:27 |
|
|