Kan niets in status bar veranderen discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik wil mijn statusbar aanpassen met andere icoontjes, met Makeitmine andere kleuren enz. Gewoon om te proberen... uiteraard niet allemaal tegelijk! Maar wat ik ook ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Kan niets in status bar veranderen
Ik wil mijn statusbar aanpassen met andere icoontjes, met Makeitmine andere kleuren enz. Gewoon om te proberen... uiteraard niet allemaal tegelijk!
Maar wat ik ook probeer of download; er veranderd niets! Alleen Fakecarrier werkt. Iphone 3G, IOs 4.2.1. JB Winterboard geinstalleerd. Iemand een idee hoe dit kan? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Heb je hem na wijzigen met makeitmine even opnieuw opgestart?
Ik heb Makeitmine ook gehad voor een tijdje en eerste keer moest ik hem herstarten anders veranderde er niks. Daarna kon ik het blijven veranderen en was het gelijk zichtbaar. |
|
||||
|
||||
Makeitmine werkt vanaf 4.2.1 niet meer. Je kan daarvoor FakeCarrier gebruiken. Wat ook leuk is voor de statubar: CleanStatus, daarmee kan je bepalen wat voor iconen en logo's je weg kan halen.
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Icoon voor 'stil' status in status bar? | bvstrien | Jailbreak apps en thema's | 9 | 17-12-12 16:34 |
Transparent status bar | Floris. | Jailbreak apps en thema's | 8 | 30-04-11 19:00 |
Dataverbruik in status bar | dennis_rnb | Jailbreak apps en thema's | 7 | 06-03-11 20:55 |
Windows: Help! Kan met Itunes niets veranderen! | Sherr-ie | iTunes | 0 | 01-03-10 01:15 |
Icoontje in status bar | stigy | iPhone algemeen | 5 | 25-05-08 22:04 |
|
|