simlockvrij firmware 4.1 discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo beste leden. Ik heb een vraag, ik ben in het bezit van een iphone 4 met firmware 4.1. deze iphone bezit een simlock en ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
simlockvrij firmware 4.1
Hallo beste leden.
Ik heb een vraag, ik ben in het bezit van een iphone 4 met firmware 4.1. deze iphone bezit een simlock en ik wil deze laten verwijderen, wie kan mij helpen waar ik dit het beste kan laten doen en of het eigenlijk al mogelijk is om deze type firmware de unlocken. mvg Gert de Vries |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Welke simlock zit erop? Dus welke simkaart werkt er wel in?
|
|||
|
|||
Hoi Wouter,
Het is een spaans toestel met de provider moviestar, Ik heb deze vorig jaar gekregen. Ik moet je er even bij zeggen dat ik een leek ben. Groet Gert |
|
||||
|
||||
Als je een officiële unlock wilt moet je bij de provider zijn. Als je een softwarematige unlock wil moet je baseband 01.59.00 hebben. Je kunt dat zien onder Instellingen>Algemeen>Info>modemfirmware.
|
|
|||
|
|||
Wouter dat kan ik pas morgen zien ben nu op het werk en heb de iphone niet bij me.
Hopelijk wil je mij morgen verder helpen. vriendelijke groet Gert |
|
||||
|
||||
Als je via de normale weg de update naar iOS 4.1 hebt gedaan (of hij kwam met 4.1 uit de doos) dan heb je als het goed is baseband 02.10.04. En deze is dus niet softwarematig te unlocken.
|
|
|||
|
|||
Ja deze telefoon kwam nieuw uit de doos met firmware 4.1.
Gert Laatst gewijzigd door XIII; 20-06-11 om 17:33. Reden: Opschonen; zie uitleg bij vorige bericht |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
3.1.3 Firmware Herstellen naar OS 3.1.2 Firmware ( Gebruik van windows ) | Sahtekar | iPhone algemeen | 2 | 09-05-10 19:48 |
iPhone: Xpwn maak Custom firmware onder Windows. Firmware versie 2.0 tot en met 2.2 | ArB | Jailbreak | 1 | 14-01-09 22:15 |
iPhone 1e gen.: Xpwn maak Custom firmware onder Windows. Firmware versie 2.0 tot en met 2.2 | ArB | Unlock | 0 | 08-12-08 22:29 |
|
|