//

van 3.12 naar 4.2?

van 3.12 naar 4.2? discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik ben in het bezit van een 3GS met ios3.12 ,JB en vodafone abbo. Nu lees ik verschillende berichten dat je na een update naar ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 20-06-11, 10:27
uluru uluru is offline
• iOS 3.1.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2010
Berichten: 2
Post van 3.12 naar 4.2?

Ik ben in het bezit van een 3GS met ios3.12 ,JB en vodafone abbo. Nu lees ik verschillende berichten dat je na een update naar 4.x problemen kan geven met opstarten, unlocken, traagheid. Eigenlijk wil ik graag deze update doen ivm multitasken, maar door verschillende berichten ben ik huiverig dat ik alleen maar problemen zal krijgen.

Waar moet ik op letten?? Blijf de unlock erop zitten?? Kan ik 4.x weer JB??

Tips zijn van harte welkom....
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 20-06-11, 11:20
ballegooier's schermafbeelding
ballegooier ballegooier is offline
• iOS 15.1
• iPadOS 14.8
• Besturingssysteem: OS X
 
Geregistreerd: Aug 2008
Locatie: Amsterdam
Berichten: 3.775
Standaard

Je hebt al een jailbreak... Dus even je SHSH Blobs opslaan vóór je verder iets doet. Dan kun je iig altijd nog terug als het op iOS 4.x niet bevalt.

De unlock vervalt als je een 'illegale' softwarematige unlock hebt via jailbreak. In dat geval moet je goed uitzoeken wat je moet doen, bijv of je moet updaten met behoud van je baseband oid. Als je toestel officieel via iTunes simlockvrij is, dan blijft je toestel gewoon simlockvrij, wat je ook doet, al neem je geen jailbreak meer...

Edit: gaat het over een 3G of 3Gs (in je profiel staat 3G op 3.1.3)
  #3  
Oud 20-06-11, 20:29
uluru uluru is offline
• iOS 3.1.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2010
Berichten: 2
Standaard

bedankt voor je reactie. Het gaat idd over een 3Gs en het is een iphone uit Italie dus die is officieel ge-unlocked. Kan ik verder nog problemen verwachten na deze update?
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
iPhone van USA naar Curacao naar Nederland LabTeov iPhone algemeen 4 22-10-11 03:38
Windows: music van ipod touch 4g naar computer (minimaal naar biblitheek) NoWayOut iTunes 5 25-07-11 16:05
Hoe met iPhone 4 van FW 4.0 naar FW 4.0.1 zonder naar 4.0.2 te gaan? Jensengels iPhone algemeen 7 17-08-10 18:39
Windows: Foto's van PC naar iPhone: naar camera roll ipv naar photo library? ICB iTunes 0 02-07-10 10:58

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 08:13.